27 grudnia 2014

"Home Sweet Home" - mój temat Siłowni Twórczej

Tak mi się wydaje, że inny być nie mógł, bo domki ostatnio przewijają się w moich hafcikach lub planach :). Temat myślę bardzo szeroki i mogą powstać fajne rzeczy.
Prace można zgłaszać do 14.01.2015 r., zostało więc mało czasu. Mimo to, mam nadzieję, że skusicie się na udział. Do wygrania bony zakupowe i zgodnie ze zwyczajem drobny upominek, który przygotowałam specjalnie dla przyszłej zwyciężczyni.
 Obrazek "Home" i breloczek z domkiem
haft na lnie 35 ct - kość słoniowa 101(Hobby Studio)
mulina DMC i Ariadna
koraliki TOHO - 11/0 - metaliczne niebieskie i 15/0 - złote
skręcany sznurek - granatowy
półfabrykaty metalowe do breloczka
tektura
klej introligatorski
watolina
kulka silikonowa 
kawałek bawełnianej tkaniny w groszki w kolorze beżowym (na spód obrazka)
 len na ramkę obrazka i spód breloczka:
bielony len (tkany przez moją babcię)
żółty kolor lnu - barwnik Argus



Do zrobienia kompletu wykorzystałam len tkany przez moją babcię kilkadziesiąt lat temu :). Kawałek zafarbowałam w barwniku Argus. Len nie jest tak prościutko tkany jak fabryczny, więc na ramce nie było go tak łatwo rozmieścić.
Taki energetyczny, kolorowy zestaw powstał chyba z tęsknoty za słońcem :). Mam nadzieję, że przypadnie do gustu nowej właścicielce/owi.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy temat, daje wiele możliwości interpretacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace! Muszę się zastanowić nad udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki, takie wesołe i kolorowe:) Podoba mi się pomysł z tą wypychaną ramką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już temacik, ale jak zobaczyłam Twój fantastyczny domek... to pomyślałam, że temat trafiony w 10-tkę!!! Twoja nagroda jest piękna, dopracowana w każdym szczególe!
    Aż chce się tworzyć domki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prace, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajna tematyka, może zdążę z moją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to zrobiłaś:) szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. To co stworzyłaś jest urocze. Z pewnością powstaną ciekawe prace na tą siłownię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczny i bardzo elegancki zarazem :)
    A temat extra wymyśliłaś. Że też tak mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety terminowo to ta siłownia w okresie świątecznym to zawsze wypada marnie :), a tym razem jeszcze go mniej niż zazwyczaj przez wypadki losowe. Nic to, zobaczymy, w końcu to tylko zabawa :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts