15 grudnia 2015

Aidowe Candy

Bardzo dziękuję wszystkim za gratulacje i życzenia odnośnie mojej kruszynki :)
Wpadłam na chwilkę, bo ten świąteczny czas jest najlepszą porą na prezenty. Otóż mam dla was do rozdania, dzięki uprzejmości sklepu "Hobby Studio"  6 kolorów aidy 18 ct. Są to nowości, które poszerzyły ofertę w tej gęstości. Zresztą nowe kolory doszły też w aidzie 14 ct i 20 ct.

Mimo, że entuzjastką różu nie jestem, to te odcienie są bardzo fajne.  Ciemny róż to taki brudny, który jako jedyny toleruję na ubraniach i stary róż też jest ciekawy. Także kolor tytoniowy (znany wam może pod kolorem nugatowym) pewnie ze względu na większą uniwersalność bardzo mi się podoba. Bursztyn jest ciepłym słonecznym kolorkiem a oliwka to piękny odcień zieleni. Najmniej przemawia do mnie seledyn (trzcinowy), ale to dlatego, że ciężko by było mi dobrać do niego jakiś wzorek.
Aida trafi do 3 osób (po 2 szt.) a kolory będą niespodzianką. Jeśli jednak napiszecie w komentarzu, które podobają się wam najbardziej uwzględnię to przy wygranej.

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga.
2. Chęć udziału zgłosić przez zapisanie się w formularzu na dole posta.
3. Należy umieścić informację o candy w oddzielnym poście oraz na bocznym pasku bloga podlinkowany banerek.
4. Czas trwania zapisów do 31 stycznia 2016 r.

Wysyłka zestawów wyłącznie na terenie Polski. 

Na koniec jeszcze myślę ciekawa informacja, otóż "Hobby Studio" wprowadziło nową wielkość: 35x42 cm (do niedawna dostępne tylko 50x70 cm) sprzedawanych kawałków lnów Zweigart: Caschel 28 ct, Belfast 32 ct, Edinburgh 36 ct, Newcastle 40 ct oraz kilku innych płócin: Brittney 28 ct, Murano 32 ct, Verdal 40 ct oraz Floby 25,32,35 ct. Co oczywiste cena też jest o ponad połowę niższa, więc można zamówić więcej kolorów  lub rodzajów :)

90 komentarzy:

  1. O ja! Rzadko kiedy biorę udział w Candy, ale w tym wezmę. Pozwolisz, że bannerek i post umieszczę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście staję w kolejce...ucieszyłabym się z aidy w kolorze bursztynowym i zielonym.
    Banerek i post już zamieszczone :)
    Też się cieszę, że len dostępny w HS jest też w tych mniejszych kawałkach...do mniejszych projektów jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję i ja po szczęście. Banerek w zakładce "Candy, Candy!!!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, melduje się banek i post już jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te nowe kolory więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Gdyby los się do mnie uśmiechnął to poproszę bursztyn i tytoń.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nagrody cudne :) aż się skuszę, bo może wreszcie uda mi się wygrać (chociaż wątpię, bo niedawno trafiłam trójkę w totka, więc to pewnie wyczerpuje mój limit szczęścia na najbliższe miesiące :P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Candy z chęcią wezmę udział w zabawie :) post i baner umieszczę wieczorem; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością się zapiszę. Jeśli mogę wybrać to preferowane Oliwkowy i stary róż.Ale każdy inny też mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagrody wspaniałe :) ustawiam się w kolejce :) kolorów nie wybieram, bo każdy z nich jest mile widziany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki,choć zawsze mam problem co zrobi ć na kolorowej kanwie tak,żeby efekt był wow :P mi przypadł do gustu kolor tytoniowy i trzcinowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory. Przyjmę każdy bardzo chętnie, więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo cieszy mnie ,poszerzenie asortymentu Hobby Studia...lubię kupować tam tkaninki ,zwłaszcza ze względu na te kawałeczki ,w niskich cenach :)
    Zgłaszam się oczywiście do zabawy...i już linkuję baner:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też tam robię zakupy :) Jestem stałym klientem :)
    Zapisuję się na candy bo tkaniny to ja uwielbiam :)
    Banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne tkaniny, wygrana bardzo by mnie ucieszyła :)
    Banerek już dodaję.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata mulinkiija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne candy :) Banerek już jest, pozostaje czekać i trzymać kciuki za swoje szczęście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obok takich wspaniałości nie można przejść obojętnie. Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te aidy i w moim ulubionym rozmiarze więc i ja nieśmiało staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię aidy. 18 ct to moja ulubiona gęstość, więc zrobię wyjątek i zapisuję się. piszę zrobię wyjątek - bo w ogóle nie biorę udziału w takich zabawach, ale ta mi się podoba :) pozdrawiam, uściski dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wezmę udział w candy :)Jeśli się uda to chciałabym seledyn i brudny róż :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie nagrody, grzechem byłoby nie skorzystać. Zapisuję się i nadmieniam, że zachwyciłam się starym różem i tytoniowym.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisałam się i czekam i ćwiczę cierpliwośc

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowe kanwy to i ja sie dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrze i patrze, niby nie lubie rozu ale jednak stary roz i trzcinowy - ten najpiekniejszy!

      Usuń
  23. Oooo, pięknie i wiosennie ! gdybym wyszywała na Aidzie na pewno ustawiłabym się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne kolory.
    Ostatnio nie mam wogóle czasu na xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w żadnym candy - ale tu nie da się przejść obojętnie:) Dlatego ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to i ja cichutko staję w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No to i ja cichutko staję w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Jakie ciekawe kolorki! Lubię takie kanwy i chętnie stanę do kolejki. Stawiam na trzcinowy i któryś z róży. Buziaczki dla Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory, z każdego z nich bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Normalnie wiosną mi zapachniało :P takie wesołe kolory :) Zapisałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają - grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kolorki:) Ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne aidy! Mam już nawet pomysł na ich wykorzystanie. Najchętniej przygarnęłabym tytoniową i trzcinową. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kanwy, piękne kolory. Uwielbiam zakupy w hobby studiu, to mój ulubiony sklep. Niestety nie mogę wziąć udziału, ponieważ nie mam banerka bocznego ale wszystkim życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie piękne, więc i ja chętnie się dopiszę, zaraz wstawiam informację i banerek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Się chcę zgłosić i coś mi nie idzie :( z tym formularzem :(

    http://rekodzielnikmarty.blogspot.com/2015/12/candy-u-chagi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa nie chyba jestem dodana :P ale robię zamieszanie. Przepraszam :)

      Usuń
  37. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Najmniej odpowiada mi kolor bursztynowy, reszta super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne tęczowe kolory :) Dla tych barw cudnych i ja ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie spróbuję :) Piękne kolorki, choć róż nie jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne kolory kanw więc z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Przygarnę którykolwiek kolor bo wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe kolorki, chętnie wezmę udział w tej rozdawajce ... może los się do mnie uśmiechnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. stanę w kolejce...pewnie będzie długa jak za pralką w Prl-u
    pozdrawiam serdecznie cudeczka przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejka dluga, ale zacna:) Gratuluję rocznicy i chętnie ustawiam się w kolejce:) podoba mi sie mietowy? i różowy:) Ale każdy kolor jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  45. No i ja się ustawiam w kolejce, kolorki wszystkie śliczne więc jak uśmiechnie się szczęście zdaję się na Twój wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kolory i idealny rozmiar;) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ha, jestem 60-ta. Może ta okrągła liczba przyniesie mi szczęście? A gdybym miała wybierać kolorki, to najbardziej spodobał mi się tytoniowy i stary - brudny różowy

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz biorę udział w CANDY i mam nadzieję, że wszystko zrobiłam OK.

    OdpowiedzUsuń
  49. Z checia wezma udzial w tej zabawie,piekne kolory :)
    cornelka

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne kanwy. Nie mogę przejść obok nich obojętnie. Dlatego grzecznie staję w kolejce licząc na odrobinę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow!Jakie piękne kolory. Bardzo podoba mi się ta ciemnoróżowa kanwa, a pozostałe też ciekawe. Nęci oferta Hobby Studio... Jutro napiszę post, bo candy godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super nagrody z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja się ustawię w kolejce.Niech los zdecyduje,jaki kolor ewentualnie będzie moim wyzwaniem ;)
    Dostępność mniejszych kuponów ucieszy każdą hafciarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja nie widziałam tego candy! zapisuję się prawie na koniec. Jeśli chodzi o róże to jestem nimi zachwycona ! i ten brudny róż piękny, zresztą wszystkie mi się podobają. Pokornie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne kolory. I chętnych dużo. Jak nie będe miała szczęscia u ciebie to sobie kupie. a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Super candy - chętnie się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Już wszystko zamieszczone. Moje serce skradł kolor ciemnoróżowy i trzcinowy.

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja staje na końcu dłuugiego ogonka po cukiereczki licząc na szczęście;)
    Gdyby mi takie dopisało to chętnie przygarnę seledyn trzcinowy, właśnie obmyśliłam na niego plan;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Candy super. Kolorki kanw przepiękne. Zaraz umieszczę banerek. Wybaczcie że dwa razy jestem wpisany na liście...wyszło to niechcący przez pomyłkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Post i banerek dodany :) Zobaczymy jak mi pójdzie w moim pierwszym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. No, no jakie cudne kolory kanwy .Nie spróbować to grzech :) Oczywiście ,że się zapisuję do imponującej kolejki i już zmykam ,by spełnić warunki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. 77 oby padło to będę przeszczęśliwa i chciałabym wtedy coś w różu dla mojej małej córeczki bym coś stworzyła i seledyn - na tym coś dla syna bym wymodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Prawie bym zapomniała się zapisać, a szkoda by było :). Może mi się uda. Nie mam preferencji co do kolorów , wszystkie są cudowne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Z miła chęcią się zapiszę. A kolorki, które najbardziej przypadły mi do gustu to stary róż i oliwkowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cuda cudeńka :) Oczywiście dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wspaniałe aidy! z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Linki nie podałam adresu posta z info o candy :) tutaj się poprawiam http://olenkaja.blogspot.com/2016/01/pasje-odnalezione-i-piekne-kanwy.html

      Usuń
  67. Ja też się zgłaszam. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłoszone:)Super nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudeńka :) Spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Chaga, przygotowałaś super candy i na pewno osoba , która wygra będzie bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  71. tak sobie dziś pomyślałam, że chciałabym spróbować wyhaftować obrazek na 18 ct, zawsze używam 16 ct, może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  72. Co za kolorki.
    Moze szczescie sie usmiechnie:)
    Info na blogu.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  73. Super rozdanie! Mam nadzieję, że mi się poszczęści :)
    Banerek: http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeśli mogę to z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuje się z wieka przyjemnością , jeszcze na tej kanwie nie wyszywałam ,,,

    OdpowiedzUsuń
  76. Super kolorki masz dla nas :).

    W sumie, to mi obojętnie jakie bym w razie wielkiego szczęścia w losowaniu dostała ale jakbym miała już wybierać, to numerki 3 i 4 poproszę :).

    OdpowiedzUsuń
  77. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.S. Czy u Ciebie też tak mocno sypie śnieg? :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. To ja stanę na końcu kolejki grzecznie i zobaczymy co z tego wyniknie
    Pozdrawiam w ten zimowy dzionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Prawie zapomniałam się dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale długaśna kolejka. Ale candy takie smakowite, więc stanę i ja.
    Dlaczego mam akurat nie znaleźć się w gronie wybranych.
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że najfajniejsze wg mnie kolory kanw to bursztynowy, oliwkowy i tytoniowy.
      Przepraszam za trochę zamieszania ;)

      Usuń
  81. Moze sprawdzi sie powiedzenie ostatni beda pierwszymi :)
    Piekne kolory ,jeszcze takich nie mialam ,chetnie je przygarne :)
    Pozdrawiam Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również stanę do kolejki
    http://zielonymyszak.blogspot.com/
    obserwuję jako Katarzyna Z(Zielony Myszak)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Zdublowałam się na liście (analungs), wkradł się błąd i wyszło jak wyszło, sorry. Jestem blogową świeżynką(jeden post na koncie) ale na Twój blog zaglądam od dawna, prace cudne.Teraz pokornie staję w ogonku i wyciągam łapkę do góry, a nóż widelec mi się uda... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts