10 listopada 2017

Halloween BB - podsumowanie testu cz. 2

Czas na podsumowanie kolejnych 3 wykonań mojego wzoru :). Co do jeszcze 2, to nie wiem kiedy będą. Wolę więc pokazać już wyhaftowane teraz, dopóki  jeszcze nie weszliśmy w nastrój  zimowy :).
W 8 wykonaniach, powstały 4 wersje w graficie i 4 w czerni (ubranko Bell). 

1. Ewa Gawlik
Belfast 32ct, kolor naturalny jasny (nr 52), ubranko Bell - 310 DMC, kontury 3371 DMC

2.Weronka
 Belfast 32 ct 3009 vintage beżowy, ubranko - 310 DMC
3.Iwona
  Belfast 32 ct 3009 vintage beżowy, ubranko - 3799 DMC

26 komentarzy:

  1. Śliczne - ten sam wzór, ale każdy jakby inny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wzór, więc i gotowe hafty takie muszą być
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby takie same a jednak różne. Każda piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden wzór, a każda wersja haftu inna. To mi się chyba w tym najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko , że każdy hafcik nieco inny, to jakie świetne sesje fotograficzne.
    Mam nadzieję, że zbierzesz je kiedyś w jedno miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace ;) Każdy haft inny i każdy na swój sposób piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, każda praca ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki, jak dla mnie jaśniejsze ubranko lepiej się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna różnorodność prezentacji haftów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby wzór ten sam, a każda praca inna :)
    bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I to jest piękne w krzyżykach. Niby jeden wzór, a każdy obrazek inny. Każdy wyjątkowy, każdy piękny, każdy inaczej zaprezentowany. Śliczności.
    Teraz czekam na zimowe klimaty :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ,świetny jest ten wzorek :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wersje przecudne, ale dla mnie Belle najładniej jest w czarnym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już podziwiałam u dziewczyn, wszystkie prace śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się podoba ta różnorodność!:)Śliczne prace, pięknie zaaranżowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły pięknie. Moja też gotowa tylko czekam na słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie trzy pięknie się prezentują. Super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace i świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale dziewczyny! podziwiam i składam gratulejszyn

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę odstawać od reszty, jak powiem, że prace są cudowne :) I tak jak Agulek zauważyła: niby te same a każda jest jakby inna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapitalne, a u Weronki te nietoperze jako dodatek skradły mi serce, najbardziej podoba mi się jej praca :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts