6 grudnia 2020

Cross Stitch Christmas - Hélène Le Berre

Nowość wydawnicza z 2020 :- ), czyli wersja angielska cudownej książki z wzorami Helele Le Berre z 2018 r. 

Zawartość ta sama:







Poza tym jak już wspomniałam jest w wersji angielskiej, inny wydawca  i miękka okładka, więc i cena prawie połowę niższa. Swój egzemplarz kupiłam w "Świecie Książki" z opcją odbioru w księgarni za 49 zł.

Pierwsze wydanie bardzo mi się podobało, ale szkoda mi było pieniędzy. Jednak wzory lepiej się odczytuje z książki a mam parę w planach, więc się skusiłam :-). Fajny sobie zrobiłam prezent na Mikołajki.

12 komentarzy:

  1. świetny prezent, ale wiewóicia mega fajna, wszystkie wzory super są, muszę sobie ją zakupić :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka cudna, wzory śliczne. A ja znalazłam kilka z tych haftów na Pintereście.Urzekające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w sieci, sama je mam, ale słabo się je czyta. Dlatego zdecydowałam się na książkę :) Poza tym są też pięknie zaaranżowane wzory na zdjęciach.

      Usuń
  3. Fajny prezent ;) książka ślicznie wydana niech cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki prezent to ja rozumiem! Wzory śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, juz mam pomysł co chce pod choinke 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty to ja rozumiem! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie kupiłam w pierwszym wydaniu. Uwielbiam ksiazki w twardej oprawie :)
    Miłego xxxx!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts