2 kwietnia 2021

Mini SAL BB - Happy Birthsday Parade - II cz.

Termin realizacji II części: 01.02.2021 r. - 30.04.2021 r.

Ku pamięci: wpisowe - dwa upominki wykonać należy dowolną metodą rękodzielniczą do końca II etapu (30.04.21 r.) i pokazać je na zdjęciu (stronie) razem z haftem oraz wysłać do mnie, najpóźniej do 15.05.21 r.

Wykonania: 

1. Barbara R. :

2. Ewa Gawlik:

3. Magdalena F.:

4. Eva:

5. Krzysia:

6. Magdalena K:

7. Brodziszek:

8. Paulina:

9. Kibou:
10. Ula Anielski Zakątek:

11. Magda - Jestem zielona:

12. Ważka:

13. Iwona S.:

14. Malwina Najder-Saj:

15. AngelikaM:

16. Magdusiaa - poślizg zgłoszony. 

17. Weronka - ?

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny haft, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, a ja tym razem mam poślizg, jeszcze noe zaczęłam:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam poślizg, powodem są narodziny mojej najmłodszej latorośli 😀. Urodziła się 8 marca i jeszcze nie miałam czasu aby usiąść do xxx. Muszę się spiąć
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chaga kochana koniecznie się do mnie odezwij Joanna z Mglistego snu. Coś odkrylam i chcę się z Tobą podzielić

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace! uwielbiam to nasze wspólne haftowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pracę, pozdrawiam wszystkie uczestniczki oraz Agnieszkę mistrzyni projektu 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czekałam że jeszcze się wyświetli moja praca i nie ma. Nie wiem dlaczego?
    Pięknie dziewczyny! Super wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę maila od ciebie, kiedy wysłałaś?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nic do mnie nie dotarło, prześlij jeszcze raz.

      Usuń
  9. Posłałam. Na ten adres co zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nic nie mam. Wysłałam też maila, ale nie dostałam odpowiedzi.

      Usuń
  10. Odpisałem wczoraj wieczorem! Prześlenjeszcze raz z innego maila bo już nie wiem co się dzieje. Może do spamu idzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam, nie ma. Może zdjęcie jest za duże i nie przepuszcza?

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts