23 listopada 2010

Dobry czas na zakupy na eBay

Słabszy dolar jest teraz dobrą okazją do dokonania zakupów na eBay, co uczyniłam. 
Kupiłam 80 szt. muliny zwykłej (motek wyszedł po 1,19 zł z uwzględnieniem kosztów przesyłki) i przy okazji 10 metalizowanej, która nie jest aż tak tania, ale jednak (motek wyszedł po 4,80 zł). Przy zakupach uwzględniłam aktualne potrzeby i przyszłe plany, bo przy takiej ilości wychodziło mi to najkorzystniej.
Mam wypatrzonego sprzedawcę, u  którego kupiłam kilka razy większą ilość.  Jak ktoś jest zainteresowany to podaję link: eBay - starsmiler0
Jego zaletą jest:
- dostępność w sprzedaży całej palety DMC,
- szybkość przesyłki (ok. 10 dni) 
- różne ilości w sprzedaży, co oznacza, że nie trzeba zamawiać od razu 100 szt., ale można np.: 10, 20, 40 w zależności od potrzeb, oczywiście cena jest wtedy wyższa ale i tak dużo taniej niż w sklepie (np.: 10 szt. –  po ok.: 1,80 za motek, 20 – 1,45 zł, 40 – 1,30 zł, 80 szt. –1,20 zł (oczywiście z uwzględnieniem kosztów przesyłki) – w zależności od kursu walut). Co ciekawe większe ilości mulin 100, 200 szt. itd.- wcale nie wychodzą jakoś najtaniej.
Trzeba też przeglądać oferty z pozoru takie same bo mogą się różnić ceną i kosztami przesyłki (tak to czemuś jest) i mniej więcej przeliczać.
Na serwisie płacę za pomocą systemu PayPal (jest to odrębne osobiste konto na które przelewa się pieniądze), co umożliwia płacenie w złotówkach za zakupy, a rozliczenie następuje w innej walucie. Przelicznik jest określany na podstawie średniego kursu międzybankowego w chwili dokonania płatności a nie kupna, co wynosi mniej więcej kurs kantorowy lub parę groszy wyższy.

2 komentarze:

  1. Dzięki poraz kolejny za przydatny wpis:) Kiedyś buszowałam po e-bay'u, muszę do tego wrócić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za info...napisałam do Ciebie e-maila...możesz zerknąć..
    pozdrawiam Hania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts