12 sierpnia 2011

Schemat Tiany

Zamieszczam przeróbkę, na podstawie której haftowałam księżniczkę i wykorzystaną kolorowankę. 
Każdy też może sobie zrobić wersję taką jaka mu odpowiada zgodnie z kursem: kolorowanki na użytek haftu. 
Mój gotowy hafcik na Aidzie 14 ct ma wymiary: 15,5cm/ 11cm (po upraniu).
Użyłam następujących kolorów Ariadny i DMC:
Tiana:
- tiara - 3756 DMC (może być też 542 Ariadny),
- włosy, brwi, rzęsy - czarne,
- ciało - 3772 DMC,
- oczy - 436 DMC lub 629, czarna i biała
- powieki - 513 (lub 514),
- usta - 686,
- wisiorek - 1619,
- wstążka od wisiorka - biała,
- rękawiczki i obramowanie dekoltu - 542,
- sukienka - 536
Żaba:
- brzuch - 562,
- plamki 615,
- reszta ciała 1692,
- oczy: biała, czarna, 436 DMC.
- zęby - białe.
Backstich - czarna mulina 1 nitką z wyjątkiem rzęs (2 nitki i podwójny kontur).
Wstążkę wisiorka zrobiłam 2 nitkami białej muliny (podwójnie) i dodatkowo kontur czarną muliną (1 nitka).
Przy oczach konieczne były petitki (małe krzyżyki).
Tu gotowy hafcik.
Kolorowanka:

7 komentarzy:

  1. Adres kursu zapisałam w zakładkach. Może kiedyś się przyda. Dziękuję i pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Mulinę dobrałaś pięknie, hafcik jest wyrazisty, a dla dzieci to ważne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zapisałam link z kursikiem i do kolorowanek. Tiana wyszła fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za podzielenie się schematem, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nielada wyzwanie - zrobić taki haft- Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dobrana mulina!!!! Dzięki za kursik, z pewnością sie przyda ;-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts