22 lutego 2014

SAL "Na Kołach" - ostatni dzwonek

Już najwyższa pora na wysyłkę kwadracików z SAL-u "Na Kołach". Pamiętajcie, że muszą one dotrzeć do mnie do 28 lutego (piątek)
Jak dostaję paczuszki to wysyłam e-maila z potwierdzeniem dotarcia bez przeszkód.
Do tej pory otrzymałam kwadraciki od 5 osób. Ostatnio od Vokulskiej, Szarlotki i Marioli.
Od Ewci dostałam też pięknego filcowanego kwiatka w moich ulubionych kolorach i mulinki :). Jak tylko wyciągnę swój granatowy płaszcz (u mnie wiosna w pełni) z taką ozdobą zyska na wyglądzie. Bardzo Ci dziękuję za upominek.
kwadracik Vokulskiej
kwadracik Szarlotki
kwadraciki Marioli

8 komentarzy:

  1. Moje poszły w czwartek rano. Koło wtorku - środy powinny dojść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje poszły wczoraj, pani zapewniała że będą na miejscu w środę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny wykonały piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dwie wyleciały dzisiaj :) Ale ładny kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace :))
    jja poproszę adres do wysyłki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu adres podaję na e-maila więc napisz, a kontaktu do Ciebie na Twoim blogu nie widzę.

      Usuń
  6. piękne kolorowe prace. A kwiatek filcowy jest rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwadraciki , :) :)
    Moje dzisiaj wyruszyły w drogę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts