26 marca 2017

Mini SAL BB - banerek

Najwyższy czas udostępnić wam banerek do zabawy :), jeśli macie ochotę to umieszczajcie go na swoich blogach.
Mam nadzieję, że pierwszy kontakt z wzorem was nie zniechęci i dotrwacie do końca zabawy. Krzyżyki są prościutkie a kontury, cóż potrzebują trochę uczucia :). Staram się jak mogę, aby je uprościć.
Jak już pisałam wcześniej, haftuję na Belfaście w kolorze piaskowym. Taki miałam akurat długi wąski kawałek, który pasował mi do tego projektu. Mam kilka pomysłów jak go wykorzystam, ale podejmę decyzję jak skończę. Na pewno powstanie cały obrazek, pewnie jednak będę wracać do jego fragmentów.
Postacie są malutkie i jako samodzielny motyw świetnie sprawdzą się jako dekoracja na drobniejszych rzeczach np. notesach.
W związku z pytaniem jakie się pojawiło, to oczywiście możecie haftować ten motyw w kawałkach, oby tylko w danym etapie wyhaftować wszystko.
 
Jeszcze taka informacja techniczna odnośnie klucza. W opisie materiału obok Belfastu figuruje też biała Aida 16 ct, której nie zalecam. Wynika to z tego, że wzór łatwiej opracowuje się na białym tle, wpisanie koloru w funkcjach zmienia też ten na schemacie, a wpisanie 32 ct, przelicza rozmiar co jedną nitkę. Pewnie można to jakoś dostosować w programie PM, ja jednak obecnie nie wiem jak.  
Do zabawy można się zapisać jeszcze do 15 kwietnia, nie warto jednak czekać do ostatniej chwili, bo termin wykonania pierwszej części mija 30 kwietnia.

14 komentarzy:

  1. Wzorek prześliczny :) Powodzenia wszystkim i miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the new SAL, and your header is beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już tą część wzorku mam wyszytą, muszę jeszcze dorobić tylko french knots. Faktycznie kreseczki dają popalić, ale dzięki nim widać, że wzór dopracowany jest w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością porywam banerek :-)
    Tak po cichutku liczyłam na to, że się pojawi ;-)
    Wzorek już wyhaftowałam, jeszcze backstitche i zdjęcia i będę się chwalić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny wzorek.Ja wciaz zachwycam sie Twoimi hafcikami jednak nie haftuje bo zwyczajnie brak mi cierpliowsci.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły wzór :) A kontury wyglądają faktycznie na takie, które potrzebują uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już swoją część mam gotową, czeka aż złapie wene i zrobię mu kilka zdjęć. W moim hafcie zmieniłam kolory, np. Skóra nie jest biała..., kolory włosków dziewczynek i jedna spódniczkę... Mam nadzieję, że nie dostanę za to po uszach i będę mogła haftować kolejne części.
    A banerek chętnie porwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadach napisałam, że możecie szaleć jak chcecie i zmieniać kolory :), więc nie ma problemu. Chętnie zobaczę co Ci wyszło.

      Usuń
  8. trzymam kciuki za całość:) ja nie znoszę konturowania...

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wysłałam swoje zgłoszenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się ciągle waham.
    Bo z jednej strony mnie wzorek pociąga, a z drugiej - co ja z nim zrobię, kiedy dzieci w najbiższym otoczeniu brak.
    Jeszcze będę myśleć.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Do zabawy nie przystąpię , bo plany hafciarskie mam ogromne i niczego nowego "nie wcisnę", ale wzorek jest prześliczny i życzę Wszystkim miłego haftowania !

    OdpowiedzUsuń
  12. wzór jest bardzo uroczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts