21 maja 2017

The Sloe Fairy (2) medalion gotowy

Pogoda śliczna, wiec dzisiaj przeszłam się i obcykałam mój elfi medalion, który udało mi się w końcu skończyć. Uwieczniłam go z kwitnącymi mleczami, które w większości są już w wersji dmuchawców.
Jak do tej pory, to największy mój medalion i z bazą oraz z kaboszonem całkiem ciężki.
Pierwszy raz skorzystałam z kaboszona i efekt bardzo mi się podoba. Właściwie nie wiem czemu myślałam, że się zbytnio do osadzenia haftu nie nadaje.
The Sloe Fairy (fragment) z The World of Cross Stitching
Flower Fairy from Cicely Mary Barker's  
Belfast Vintage 32 ct
haft 1x1 nitkę
baza metalowa 4 cm
kaboszon szklany 4 cm (II gatunek)
impregnat, klej
łańcuszek
gotowy haft 4 cm
 
Takie są efekty mojego spaceru:




32 komentarze:

  1. Agnieszko cudowny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Medalion jest wyjątkowy, cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga mistrzowski medalion wyczarowałaś...no i sesja piękna:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Medalion piękny i tak cudownie wygląda przy mleczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny medalion i piękne zdjęcia, podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo pisać... jak zwykle wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny, niepowtarzalny, cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ozdoba jedyna w swoim rodzaju! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ! No i ta sesja fotograficzna - cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały medalion i bardzo ładne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja! Ale cudeńko :) Wspaniała i niesamowita praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja pierwsza myśl była taka - Aga wcześniej wyprodukowała już pudełeczko na ten skarb! Bo przecież zrobiłaś kiedyś przepiękne pudełko z elfim motywem i różą.
    Dla mnie jesteś Mistrzynią takich małych form. Dużych z resztą też:) Potrafisz zobaczyć w całości wzoru fragment, który idealnie wkomponuje się w coś małego, jak np. pączek różny w innym twoim medalionie. Eh tylko się zachwycać i zazdrościć takich umiejętności "widzenia".
    Medalion wyszedł przepiękny, a i sesja boska. Te łuszcząca się niebiesko-zielona farba i mlecze.. Piękne okoliczności "przyrody" dla podkreślenia urody twojego dzieła.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę (czasami) :))), dzięki.

      Usuń
  15. Medalion cudnej urody!
    Podziwiam pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięęękny! Jaki niespotykany, dzieło sztuki po prostu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow cudeńko! Nie widziałam jeszcze takiego wykorzystania haftu, super pomysł i przepiękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękny medalion.
    Też mi się marzy taki, ale ciągle jeszcze szukam wzoru.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie Ty takie piękne odrapane coś znalazłaś ? :) Cudo!
    Sam medalion to majstersztyk- jest naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz wiarę, idę , patrzę, leży :) Mam pod domem taką miejscówkę, którą lubię do plenerowych zdjęć i naprawdę czasem mnie to miejsce zdumiewa :)

      Usuń
  20. Ojej ale kapitalny medalion. Mogłabym go podziwiać godzinami, aż szkoda ubrać by nie zgubić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts