21 czerwca 2017

Zakupowy mix

Dawno już o zakupach nie pisałam, więc najwyższy czas. Nic jakiegoś szczególnego, ale kilka drobiazgów się nazbierało.
Oczywiście coś tam z SH:
- zestawy kreatywne, do zabaw z dziećmi (po 2 zł):


Ten kupiłam bardziej ze względu na metalowe pudełko z okienkiem i sówkę. Przechowuję tam podręczne drobiazgi hafciarskie razem z robótką :), zwłaszcza jaki idę na spotkanie robótkowe.
 - pudełeczka tekturowe do ozdobienia, na moje medaliony w sam raz :) (8 zł):
- książka z różnymi alfabetami, fajna pozycja (2 zł):
- paka a w niej parę zestawów drobnych, kawałeczki aidy itp. (7 zł). Chyba wykorzystam to, rozkładając na części pierwsze:
- najwięcej kupiłam drewnianych ramek, w tym taką długaśną z miejscem 70 cm/18 cm - idealna do dziecięcego pochodu BB. Jednak len na którym haftuje jest trochę za wąski, więc nie tym razem. Raczej wszystkie do przemalowania, koszt coś w granicy 40 zł za 6 szt.

Z Hobby Studio -  Aida 20 ct  ecru, kawałek cięty: dł. 80/szer. 85 cm - akurat ten kolor i ta szerokość wychodzi bardzo korzystnie cenowo. 
Z  Passion Room - kaboszony szklane II gat. do medalionów. Niby z jakimiś ryskami, których ja zbytnio nie widzę a pod haftem i tak takich szczegółów nie widać, oczywiście znacznie tańsze.
Także kolejny zakup z Aliexpress: znowu żółty portfelik do kompletu.  Ten jest jednak większy z trzema kieszonkami i jest ładnie wykończony. W tym poprzednim mniejszym, denerwują mnie niewykończone brzegi i się jednak brudzą. Sporo się naszukałam w tak dobrej cenie akurat z prawdziwej skóry. Występuje w super kolorkach, zastanawiam się jeszcze, czy nie kupić dla 8 letniej bratanicy, tylko nie wiem który róż lepszy, jasny, czy ciemny. Tu link <klik>. 
Ostatnio mam właśnie fazę na taki słoneczny żółty, poluję na jakąś fajną torebkę w tym kolorze. Zdjęcie na mojej nowej bluzie, żeby nie było w omawianym kolorze :)

33 komentarze:

  1. Zazdroszczę ramek, niezłe znalezisko. Też lubię Alli kupuję tam nałogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze. Metalowe pudełko i ramki też chętnie przygarnęłabym. Jakoś omijam sh, a żeby takie robótkowe rzeczy tam znaleźć, to nawet nie wpadłabym na to
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! A ta biała ramka - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zakupy! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy... wszystko mi się podoba a pudełko najbardziej... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe zakupy. :) dałaś czadu, to teraz czekam na jakieś projektowe nowości.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać zakupy udane, istne szaleństwo tyle dobroci :) Gdzie kupiłaś taką ilość skrawków kanw i to za 7 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle takie rzeczy w SH :)

      Usuń
    2. SH? Powiedz mi coś więcej, w niedługim czasie będę w Białym to odwiedzę ten przybytek, skoro kupiłaś tam tyle dobroci

      Usuń
    3. Pisałam już o tym, to "Jama-m wszystko" są na FB. Oczywiście nie jest tak, że wchodzisz i zawsze masz mnóstwo rzeczy do haftu, czy innych robótek. To się zdarza sporadycznie.

      Usuń
  8. Aga super zakupy:) Fajne perełki zawsze upolujesz:)
    W sierpniu będę w Białym to chyba muszę Twoimi śladami pochodzić:):):):):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne wpadniesz na chwilkę i znikniesz. Chodzenie po Jamach zajęłoby Ci cały dzień :)

      Usuń
    2. No będę przelotem tak jak w zeszłym roku:):) jadąc z jednej części Polski w drugą:)
      Może wreszcie ta kawa na Waszym pięknym Placu Kościuszki dojdzie do skutku:):)

      Usuń
  9. Udane zakupy :) Świetne przedmioty wyhaczyłaś :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane polowanie! Jak zwykle. Ramki mnie zachwycają. Mają potencjał i dostałaś je w rewelacyjnej cenie :)

    Co do Ali, to pochwalę się, że ostatnio dokupiłam do mojego sryliona puszek metalowych- kolejne na szpargały. Tym razem malutkie na igły. Kupiłam też kolejne nożyczki do zdjęć (kawałek widać na zdjęciu z jaszczurą- kosztowały chyba niecałe 3 dolce). No i kupiłam- choć wciąż czekam- 100 igieł 26. Ciekawe co to za jakość :)
    A z ciuchów to upolowałam fajną koszulkę moro- moje ulubione leśne klimaty ;) Aaa i chłopakom żaby z przyssawkami na płytki w łazience, w których trzymają szczoteczki i pastę :))
    Muszę jeszcze napisać, że doświadczyłam też reklamacji- bo dostałam towar inny niż przedstawiony i otwarłam panel dyskusyjny. Zwrócono mi pełną kwotę za zakupy i nie musiałam niczego odsyłać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ramki mają potencjał i są w dodatku w większości w niestandardowych wymiarach, co w hafcie się przydaje :). Szkoda tylko, że nie mam czasu ich wykorzystać.
      W SH też kupiłam super puszki, tylko o nich zapomniałam, pokażę przy innej okazji, będziecie zaskoczone :)
      W Ali nie wsiąkłam zbytnio, bo jak się ma Jamy (SH) pod nosem to ciężko się z nich wyzwolić :), kiedy np. można kupić nowe jeansy Armaniego za 2 zł.

      Usuń
    2. Przyjdzie czas, że i ramkami się zajmiesz. No kurczę fajnie masz z tą Jamą. Jak pisałam Ci u nas zero takich rarytasków, targów staroci też nie ma. Obszukuję więc Ali ;)
      P.S. Kupiłaś te spodnie Armaniego za 2 zeta ? :>

      Usuń
    3. Różne perełki się zdarzają :) Sama nie rozumiem jak mogły dorwać do dnia, że były za 2 zł :) i to nówka sztuka. Niestety dla mnie, męskie, więc mój M. skorzystał.

      Usuń
  12. Niezłe skarby wyhaczyłaś :) Kurcze, aż zrobię drugie podejście do SH. Podobają mi się bardzo ramki i te pudełeczka na medaliony i żółty portfelik. Ja bym kupiła ciemnu róż. Ostatnio takie kolorki do mnie mówią. Konto na Aliexpress założyłam, tylko ciężko podjąć decyzję co zamówić. Tyle dziwnych, bardzo potrzebnych, tanich rzeczy tam mają, że sama nie wiem, co bym chciała :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, Jamy są specyficznymi SH. W mieście jest pełno szmateksów zwykłych i tam nie chodzę. Co do ramek to przecież masz fajny jarmark staroci, ze zdjęć wynikało, że chyba też można ustrzelić niezłe okazje.

      Usuń
    2. Ramki można fajne upolować pod młynem, to prawda. Ale np. zestawów do wyszywania jeszcze nie widziałam, co najwyżej muliny. Dla mnie każde nowe miejsce z możliwością upolowania "skarbu" mile widziane :)

      Usuń
  13. świetne zakupy zrobiłaś :) strasznie zazdroszczę Ci tego małego zestawu z serii "All our yesterdays" ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie fajny zestaw :), może go nawet wyhaftuję :)

      Usuń
  14. To się nazywają udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, 2 zł ?! Zazdroszczę takich łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No obłowiłaś się nieźle! Wspaniałe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łupy pierwsza klasa, czekam aż zaczniesz ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy udane !!!! Ciekawe czy Ty jesteś taką szczęściarą i zawsze udaje Ci się na takie zdobycze trafić ,czy wiesz jakie sklepy odwiedzać :) Uwielbiam zakupowe wpisy !!!!!! Inspirują mnie do działań :) :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts