1 września 2017

Wyniki lnianego candy

Pewnie z niecierpliwością czekacie na wyniki, ale miałam bardziej absorbujące zajęcie niestety. Od tygodnia codziennie musiałam stykać się z naszą wystrzałową służbą zdrowia i najbliższy też się taki zanosi. Dlatego len poleci do was mniej więcej w połowie września, jeśli nic niespodziewanego się nie wydarzy.
Z miłą chęcią poczytałam sobie o waszych odczuciach odnośnie moich pytań. O kilka fajnych rzeczach się  dowiedziałam.
Ostatecznie, mimo że zgłoszeń było więcej, osób które spełniły wszystkie warunki i podpięły się za pomocą żabki (inlinkz) było 34.
Wracając do tematu, len obrazkowy 32 ct Permin of Copenhagen  trafi do:
Ewa Gawlik - len nr 18 stalowy
Agulek - len nr 306 szary
Ewa Staniec-Januszek - len nr 203 miętowy 
GRATULUJĘ :)
Oczywiście proszę o dane adresowe i cierpliwość.
 
Pozostałym uczestnikom dziękuję i zachęcam do zakupów lnu we własnym zakresie, jest z czego wybierać (moc ślicznych kolorów) w Hobby Studio.
Tak przy okazji, jeśli planujecie uzupełnienie zapasów, to jest teraz w HS zniżka 15 % na Aidę na metry szer. 85 cm i 110 cm, od 14 ct do 20 ct w kolorach: kość słoniowa, ecru i czarnym oraz na Bellanę ze złotą nitką, którą pokazywałam TU. Promocja obowiązuje tylko do wyczerpania zapasów. Całkiem korzystnie to wychodzi i kupując np.: 35 cm dł. / szer. 85 cm mamy dwa kawałki Aidy 35/42,5 cm, co przy gotowych takich samych wychodzi około 35 % taniej :).

23 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale się cieszę:-):-):-) Aż 3 razy sprawdzałam czy ja to ja:-):-)
    Dziękuję pięknie Aga za zorganizowanie tej super zabawy i gratuluję pozostałym dziewczynom:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom! (I po cichutku zazdroszczę :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale numer! Ostatnio nie mam szczęścia do wygranych, więc u Ciebie też się tego nie spodziewałam. Bardzo się cieszę i ogromnie dziękuję :) Gratuluję Agatce i Ewie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wygrałam? To Ci dopiero! Ale się cieszę! Dziękuję pięknie i gratuluję Dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze to dużo zdrowia życzę, bez względu na to, komu to zdrowie teraz potrzebne (w sumie to nam wszystkim :) i jak najmniej kłopotów z naszą służbą zdrowia.
    Po drugie serdeczne gratulacje dla dziewczyn, do których los się uśmiechnął :)
    Po trzecie wielkie podziękowania należą się Tobie Aga za zorganizowanie takiej fajnej zabawy. Fantastyczne były nie tylko nagrody, ale też to ile fajnych nowych rzeczy można się było od innych dowiedzieć. Zdecydowanie brakuje mi takiej "wymiany" myśli, doświadczeń w naszej krzyżykowej blogosferze. Jeszcze raz chwała Ci za to, że Ci się chce, że działasz, inspirujesz. Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę podłączyć się do Margonitki ze swoją opinią. Rzeczywiście brakowało w sieci takiego miejsca,gdzie zgromadzone byłyby w pigułce opinie i obserwacje innych hafciarek.
    Gratulacje dla szcześciar,zdrowia i wytrwałości dla organizatorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę podłączyć się do Margonitki ze swoją opinią. Rzeczywiście brakowało w sieci takiego miejsca,gdzie zgromadzone byłyby w pigułce opinie i obserwacje innych hafciarek.
    Gratulacje dla szcześciar,zdrowia i wytrwałości dla organizatorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięzcą ;)
    Bardzo dziękuje za zorganizowanie zabawy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agula, mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE dla zwyciężczyń !!
    BRAVOO!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn, a tobie dużo zdrówka zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla szczęściar!Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts