14 października 2018

VII edycja konkursu Inspirujemy Kolorem - wyniki

Tak właściwie dla porządku i pamięci własnej, bo ostatecznie na konkurs DMC nic nie wysłałam i się nie wybrałam :). Czego teraz żałuję, bo uczestnicy dostali super torbę :))) No może nie tylko dlatego, bo mimo jakiś kontrowersji wystawa jest świętem haftu i wydarzeniem towarzyskim :) na które warto się wybrać. Może na następną galę za 3 lata uda mi się dotrzeć.
W dniu 12 października 2018 r. odbyła się gala VII edycji konkursu Inspirujemy Kolorem organizowanym przez P.H. "SK" przedstawiciela marki DMC na Polskę oraz Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Do konkursu zostało dopuszczonych 216 prac 130 autorów z całej Polski (nie znalazłam oficjalnej informacji ile prac przysłano, co zawsze mnie ciekawi).
Tym razem DMC na swojej stronie FB umieściło nagrodzone i wyróżnione prace, więc nie będę się powtarzać i tylko pożyczę zdjęcia główne :)

Krystyna Łazarz - Dziewczyna z Frascati
I miejsce w kategorii głównej

Genowefa Rzeźnik - Madonna z winogronem
II miejsce w kategorii głównej

Marta Sworst-Pęcak - Ofelia
III miejsce w kategorii głównej

Bożena Heliosz - Glamour
Nagroda w kategorii Debiut

Jeśli ktoś był i zamieści relację u siebie, to dajcie znać :), choć będę i tak to śledzić.
Pierwsza relacja już u Carpediem.

15 komentarzy:

  1. Ja już byłam i zamierzam umieścić relację, jak tylko dostanę zgodę na publikację od CMW. Ogólnie wrażenia z wystawy są pozytywne i jak zawsze uważam, że warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się praca która wygrała. Ciekawa jestem też innych prac. Dzięki za informacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta (III miejsce) to moja koleżanka:) Trzymałam za nią kciuki i się udało.
    Trzy lata temu też wysyłała swoją pracę, taką dziewczynę z warkoczami. Wtedy dostała wyróżnienie. Cieszę się razem z nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow hafty które przedstawiłaś robią mega wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow hafty które przedstawiłaś robią mega wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie najbardziej podoba się praca w kategorii Debiut.I wcale nie dlatego ,że kocham koty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koty też mi się bardzo podobają i jestem kociarą :)

      Usuń
  7. Torbe mozesz sobie kupic, za jedyne 69 zeta. Nie wiem czy tego warta, bo dosyc mala, nieco ponad 30 cm i nikt nie pokazuje jak dlugie ma ucho/uszy? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na FB i za taką cenę raczej się nie skuszę. Jako gadżet dla uczestników wystawy to jest spoko.

      Usuń
  8. Byłam i widziałam.
    Prace są zasłużenie nagrodzone.Myślę, że spokojnie można było przyznać jeszcze ze dwie równorzędne nagrody.
    Było kilka obrazków przeciętnych , ale tym bardziej widać było kunszt u nagrodzonych.
    Niektóre dziewczyny na blogach pokazują swoję piękne prace i aż żal , że nie posłały ich na wystawę.Chciałabym, żeby nie chodziło tylko o nagrodę, ale rozpowszechnienie hafciarskiego hobby.
    A oglądających trochę jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o nagrody, moje hafty raczej nie mają na nie szans, bo to inna moja bajka :). Miałam coś wysłać i nawet pojechać. W ostatniej chwili zrezygnowałam, jednak mam bardzo daleko a dwójka maluchów nie pomaga :)Z samego wysłania zrezygnowałam, bo wiem jak są eksponowane prace i obawiałam się, że dodatkowe elementy na hafcie mogą to utrudnić.Za 3 lata muszę się zmobilizować :)

      Usuń
  9. Ojej ale cuda, nigdy w życiu nie dojdę do takiej perfekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam jeszcze do siebie, na krótką fotorelacje. Pozdrawiam
    https://haftyagaty.blogspot.com/2018/11/wystawa-inspirujemy-kolorem-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko - nominowałam Cię do zabawy :) http://hanulek.blogspot.com/2018/11/top-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace :) Mnie daleko do takiej doskonałości. W ogóle nie widać że są to hafty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts