28 grudnia 2018

Postanowienia i promocja na zestawy do haftu


Jak ten rok szybko minął!!! Mam nadzieję, że ten nowy będzie jednak dla mnie spokojniejszy i bardziej hafciarski :) Choć tych nóżek nie oddałabym za żaden haft :)
Mam już pewne postanowienia, ale lepiej nic nie zdradzę, bo jak się nie uda to będzie kicha. Jednak warto być czujnym, bo mam nadzieję, że się zmobilizuję i w styczniu  pojawią się posty na które czekacie i będziecie mieć mało czasu na reakcję :)
Edit: promocja przedłużona do 31.03.2019 r., doszła też zniżka na Eva Rosenstand
A jak tam u was, Mikołaj dopisał? bo jeśli nie, to może macie upatrzony jakiś zestaw hafciarski i ochotę na zakupy. Tylko do 31.12.2018 r. możecie upolować zniżki 30% lub 20% w Hobby Studio na całą kolekcję następujących firm:
30%  HERITAGE 
30%  PAKO 
20%  THEA GOUVERNEUR 
20%  LANARTE 
20%  LUCA-S
 
20%  EVA ROSENSTAND 
 
oraz do wyczerpania zapasów:

Promocja wybranych tkanin firmy ZWEIGART
Promocja zestawów do haftu firmy RICO



18 komentarzy:

  1. Życzę, aby Ci się spełniło wszsytko co zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeśli o postanowienia chodzi, to myślę, że powinno się o nich głośno mówić, żeby miały większą szansę na realizację :D A te maleńkie stópki rzeczywiście wymiatają wszystkie hafty :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, wolę na razie być cicho. Chciałabym dużo, ale czy dzieciaki mi pozwolą? Jak już będzie jakieś blisko, to będę je publikować na blogu :)

      Usuń
  3. Tym małym stópkom żaden haft nie dorówna :) Życzę powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna oferta i chyba coś dla siebie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne szłapetki:) Zajrzałam na polecane promocje, ale żadna nie mieści się w moich potrzebach hafciarskich. Niech się spełnią marzenia i zamierzenia, szczęścia w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć mało czasu, to może ktoś skorzystał, bo oferta była fajna :)

      Usuń
  6. Niech się spełnią Twoje plany! Stópki najpiękniejsze :)
    Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te stópki ;) Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się zrealizować to co sobie zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w realizacji planów :)
    do sklepu też zajrzę, dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń więc i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrowia , radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. O zesz... Jaka piękna ta haftowana choinka...
    Gdzie znajdę schemat na to cudo?

    Najlepszości na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już dość stara choineczka, namiary znajdziesz pod etykietą choinka, zdaje się, że pisałam o tym.

      Usuń
  12. Agnieszko, niech wszystkie Twoje marzenia się spełnią. Będe zagladać, podgladać i się uczyć od Ciebie, bowiem ja też zaczęłam swoją przygodą z haftem.Hafcik z choinką skradł moje serce, no i te nóżki... ja też bym nic nie oddała za nie. Zdrówka, siły, szczęśliwości dla Ciebie i Twojej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam takie słodkie małe stópki, co prawda nie na co dzień bo jestem Babcią, ale uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki dziewczyny za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts