6 maja 2019

Mini SAL BB II "Sleep Parade" - I część (wasze wykonania)

Czas leci nieubłaganie, więc trzeba uaktywnić żabkę, żeby zobaczyć wasze wykonania parady. 
Haftujecie I część do 14 maja i do tego dnia ma się też ukazać post na waszych blogach. Żabka będzie jednak aktywna do 31 maja, gdyby ktoś chciał skorzystać z jednorazowego przesunięcia terminu (przypominam, że należy mnie o tym powiadomić).
Część II w moim wykonaniu opublikuję w tym tygodniu.


Tak I etap prezentuje się w wydaniu osób bez blogów (będę uzupełniać na bieżąco):

1. Ewa K

2. Kibou

3. Malwina21naj

4. AngelaM

5. Gosia S

 6. Anna B
  
7. AneczkaB   (przesunięcie terminu) 

Posty na stronach podpinajcie żabką poniżej.  
 

5 komentarzy:

  1. Czekałam na tego posta! Jestem bardzo niezadowolona, że tak nie fajne zdjęcie posłałam, następnym razem postaram się bardziej. Widać teraz moją pomyłkę z kolorem śpiochów... trudno. Ale efekt końcowy zestawienia, to jak różnie kolory eksponowane są poprzez kolor lnu będzie bardzo interesujący! Świetna zabawa z tym wspólnym haftowaniem. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Twój haft na tym ciemnym tle wygląda.Podziwiam.

      Usuń
  2. Śliczne są te małe hafciki. podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam wszystkie hafty ciekawie prezentują się na różnych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra :) najbardziej podoba mi się wersja Kibou :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts