22 czerwca 2019

"Zabawa w zabawie" dla wszystkich w ramach Mini SAL-u BB



Upał był ostatnio taki, że nic mi się nie chciało robić na blogu. Jednak ten post miał się ukazać naprawdę dość dawno,więc nie będę już zwlekać :).
Właśnie trwa u mnie już podwójna zabawa (candy+wyzwanie), ale to nie koniec cukierasów jakie możecie zdobyć na moim blogu w to gorące lato. Także tym razem z "Hobby Studio" mam kolejne 2 zestawy tkanin  do rozdania, będzie to cudowna tonacja pastelowa.
Oczywiście nowe odcienie Belfastu: brzoskwinia i morela jak najbardziej do schrupania w czasie upałów i najnowsza różowa para Murano Splash.

Chcę wam zaproponować zabawę w ramach trwającego u mnie SAL-u dla ich uczestniczek, ale też dla wszystkich chętnych. 
Po tym zawiłym wstępie przechodzę do szczegółów.

Otóż, do 14.08.2019 r. uczestniczki SAL-u przygotowują "wpisowe". Zgodnie z pkt. 2 regulaminu:
Należy wykonać co najmniej dwa drobiazgi dowolną metodą rękodzielniczą  do końca II etapu (14.08.19 r.), z tym, że trzeba pokazać je na zdjęciu (stronie) razem z haftem oraz oba wysłać do mnie, najpóźniej do końca III etapu (14.11.19 r.).
Jeden drobiazg będzie dla mnie a drugi wejdzie do wspólnej puli. Po skończeniu zabawy wylosuję spośród uczestników, którzy skończą cały haft, osobę do której polecą. 
Mogą być identyczne lub zupełnie różne. Powinny być wykonane raczej specjalnie na tą zabawę, a nie na zasadzie pozbycia się niechcianej rzeczy. Liczę na wysoką estetykę wykonania (małe, ale ładne).
Drobiazgi mają być z informacją, które są do wspólnej puli a które dla mnie oraz zapakowane jedynie w torebkę foliową (np.: strunową), co ułatwi mi robienie zdjęć i później wysyłkę.
Przygotujcie to na co macie ochotę i co wam dobrze wychodzi.
Pomyślałam, że może to być dla urozmaicenia powód do kolejnej zabawy.
Tak więc mam 2 zestawy (Belfast i Murano Splash), które ufundowało dla was "Hobby studio". Jak wspomniałam powyżej to gorące nowości :).

Kto ma szansę na wygraną?
1. Osoby z SAL-u powinny tylko przysłać do mnie upominki do końca sierpnia.
2. Osoby nie biorące udziału w SAL-u, które  przygotują 2 drobiazgi (zgodnie inf. powyżej)  i wyślą je do mnie do 31.08.2019 r. (z informacją, który jest dla mnie oraz nazwą bloga (FB, Instagram) lub że żadnej strony nie prowadzą). Adres do wysyłki będę podawać na maila. Liczy się data stempla pocztowego.
3. Osoby, które prowadzą bloga, FB, Instagram, opublikują u siebie post z przygotowanymi drobiazgami wraz z banerkiem zabawy i linkiem do tego postu do 31.08.2019 r.
4. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu powszechnym. Jeden zestaw za najfajniejszy drobiazg dla mnie, drugi za upominek do wspólnej puli, czyli dla zwycięzcy w SAL-u. 
Dokładnie jak to będzie wyglądać, będę mogła określić wiedząc już jakie będzie zainteresowanie z waszej strony. 
5. Rozstrzygnięcie na początku września.

Jak wam się podoba taka zabawa? ktoś się dołączy :)? 

Sponsor zabawy: Hobby Studio
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba, ja z wielką checią wezmę w niej udział :) Piękne te nowości z Hobby Studio. Banerek zamieszczę jutro na stronie ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam mój e-mail: hafty.viola@gmail.com

      Usuń
  2. Czy upominki moga byc wykonane inna metoda niz haft krzyzykowy? Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo rozumiem, o co w tym chodzi? Czy osoby które nie biorą udziału w sal, mają jednak zacząć robić haft plus coś tam by zgłosić, czy 2 różne prace, a jeśli 2 różne prace, to jaki temat, no kompletnie nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sal to Sal i idzie swoją drogą, zapisy do niego są zamknięte. Tylko, że uczestniczki mają przygotować po 2 upominki w ramach wpisowego do zabawy (więcej informacji masz w Regulaminie zabawy).
      Ta dodatkowa zabawa polega na tym, że osoby nie biorące udziału w Salu, mogą jeśli chcą przygotować też 2 upominki (wyroby rękodzielnicze - dowolna technika, temat, forma, wielkość itd.), które wejdą do puli Salu, a tym samym zyskać szansę na zdobycie zestawów płócien.

      Usuń
    2. ok :) już wszystko jasne, dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie się do Pracowni 2019, oraz Świra Rękodzieła 2019! :)
    Pozdrawiamy serdecznie całą ekipą

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w SAL-u, więc postaram się przesłać upominki do końca sierpnia. Ale nie mam pojęcia, czy się wyrobię :P W każdym razie będę się starać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko pytanie techniczne, bo jestem ostatnio zakręcona jak paczka gwoździ - czy wrzucać u siebie banerek do tej zabawy, czy wrzucają go tylko osoby, które zgłaszają upominki poza SAL-em?

      Usuń
    2. Banerek tej zabawy dotyczy tylko osób z poza SAL-u.
      Upominki i tak macie przygotować do połowy sierpnia razem z 2 częścią wzoru.

      Usuń
  6. oka, to jeszcze dorzucę siebie do tej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts