21 lipca 2019

Zabawa w zielone - wyniki candy

Pewnie z niecierpliwością czekacie na wyniki obu zabaw, ale dziś tylko candy. Żeby dozować emocje podsumowanie wyzwania jutro :)
Zabawa była możliwa dzięki "Hobby Studio", gdzie możecie znaleźć m.in. tkaniny do haftu, które są nagrodą w candy: Murano 32 ct limonkowe nr 6122 i Aida 18 ct w zielone krople.

Kto miał szczęście? wystarczy obejrzeć film i  mam nadzieję, że wszystko będzie jasne hi, hi, hi.
Oczywiście proszę o dane adresowe. Postaram się wysłać  w tym tygodniu. Jednak z tego względu, że pocztę mam dość daleko, to proszę o cierpliwość.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęśliwie wylosowanej i dziękuję za zabawę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dziękuję za zabawę ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, czekam na ciąg dalszy i oczywiście gratuluję wylosowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zabawę ;) Gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha jaka miła sceneria losowania a zwyciężczyni na O albo E gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba Olka gratulacje, w sumie to słychać ładnie o el k, a więc chyba się nie mylę. Dziękuję za zabawę i czekam na jutrzejszy werdykt jury :) Fajny synuś. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciezczyni-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że wszystko jasne! Gratuluję Olce, dziękuję za zabawę, dzięki której powiększyła się moja kolekcja biżuterii ;-))
    Brawa dla Synka! Spisał się znakomicie! :-))
    Pozdrawiam, Agnieszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje 😊 I dziękuję za zabawę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni :) i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale że ja, niemożliwe, przecież ja nie wygrywam, zawsze jestem ostatnia😀 Posłucham wieczorem w domu jeszcze raz żeby się upewnić i podeślę adres, jeżeli to ja😉 Niezależnie od efektów odsłuchu dziękuję za zabawę i pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni ktokolwiek to jest xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts