24 sierpnia 2019

Kolory - Belfast 32 ct - aktualizacja (3)


Belfast ciągle mnie zaskakuje nowymi kolorami. Wprawdzie są to raczej specyficzne odcienie, ale zdarzają się jeszcze neutralne barwy. 
Tak paleta wyglądała do 2017 r.:
W 2018 r. w Hobby Studio doszło 8 kolorów:
 - dwa neutralne - nr 50 najjaśniejszy naturalny i prześliczny szaroniebieski nr 7106.
- ciemny granat nr 589,
- o średniej intensywności: morela nr 2127, brzoskwinia nr 4093 i limonkowy nr 6121,
- ciemniejsze: musztardowy nr 3123 i ciemnooliwkowy nr 6123.
 
Przeglądają własne zasoby zauważyłam, że właściwie nie mam ciemnych kolorów, poza granitowym. Warto jednak zauważyć, że takie są już dostępne: czarny, granatowy, jeans, brązowy.
Jeszcze zestawienia nowości z innymi kolorami.
- musztardowy i ciemnoliwkowy w zestawieniu z zielenią liści i oliwkowym:
- brzoskwiniowy i morelowy na tle ciemnoróżowego i różowego Murano Splash:
 - i mój faworyt wśród nowości niebieskoszary z błękitnym i Murano Splash:

Nie do końca udało mi się pewnie dobrze złapać kolory, ale i tak może wam to pomóc w wyborze przy zakupach.

8 komentarzy:

  1. oj te ostatnie trzy to moje faworyty ;), ale wyboer kolorystyczny piekny, kazdy znajdzie cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Też preferuję takie jak w ostatnim zestawieniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. "może pomóc w wyborze" ... o Boże, teraz to już nic nie pomoże w wyborze, bo wszystko by się chciało.

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko ostatnie zestawienie jak dla mnie mistrz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ciemnozielony mnie woła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, zakochałam się w odcieniach zieleni... chyba mąż powinien zabrać mi portfel, bo to się źle skończy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, w szybkim tempie pojawiają się nowości :) cudownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts