31 sierpnia 2019

Mini SAL BB II "Sleep Parade" - II etap


Dziś upływa termin 2 etapu, który jest o tyle specjalny, że też macie zaprezentować w postach "wpisowe". Termin wysyłki do mnie to 14.11.19 r. 
Dla chętnych ogłosiłam dodatkowa zabawę o ile "wpisowe" zostałoby wysłane do mnie do końca sierpnia. Czekam jeszcze na przesyłki w następnym tygodniu. Na ten moment dotarło do mnie tylko 6 paczuszek SAL-owych i 2 osób z poza.

Tak II etap + wpisowe prezentuje się w wydaniu osób bez blogów:

1. Ewa K



2. Kibou
 3. Malwina21naj

4. AngelaM

5. Gosia S

6. Anna B

7. AneczkaB  - rezygnacja (wpisowe będzie przysłane) 
Sylwia - Tysiowe pasje - rezygnacja -  przygotowane wpisowe:

Posty na stronach podpinajcie żabką poniżej. Jeśli "wpisowe" pokazałyście w odrębnym poście, to podepnijcie taki post oddzielnie.
 

11 komentarzy:

  1. Świetne prace. Mnie osobiście przypadły do gustu te haftowane na granatowym materiale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, świetne wpisowe.Jest co podziwiać. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny przygotowały fantastyczne wpisowe :)
    dziecięca parada jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace powstały :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, kogut jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace a kogut mnie powalił na kolana;-)
    Dziękuje za przesyłkę i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kogut i naszyjniki podbiły moje serce. Pięknie wygląda to zestawienie! Jestem dumna że znalazłam sie w tak zacnym gronie! Wasze prace są przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepiękne.... jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne krzyzykowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, szkoda, że niektóre dziewczyny zrezygnowały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts