3 grudnia 2019

Mini SAL BB II, Sleep Parade - III etap

Co tu napisać, nadal nie jest to mój najlepszy czas na cokolwiek.

Ostatnią część wzoru będę wysyłać od 06.12.2019 r., do wszystkich którzy się podepną do żabki z III częścią (lub przyślą maila).
Termin został przesunięty na 31.12.2019 r., a IV część będzie do 31.03.2020 r., oczywiście dotyczy to osób, które mają ochotę na losowanie paczuszki z połową "wpisowego".

Tak III etap prezentuje się w wydaniu osób bez blogów:

1. Ewa K:

2. Kibou:

3. Malwina21naj:

4. AngelaM:

5. Gosia S:

 
 6. Anna B:

Posty na blogach podpinajcie żabką poniżej.  
  

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że się ode3wzwałaś:)Nich Ci się jak najszybciej wszystko poukłada po Twojej myśli. A wzór piękny i hafty śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest sal, który podjęłyście jako temat do haftowania. bardzo mi się podoba. Jako, że ostatnio moja pasja rękodzielnicza trochę się zmienia, i bardzo zaprzyjaźniłam się z igiełką i mulinami, może następnym razem zapiszę się do twojej kolejnej zabawy z haftowaniem.
    Co do braku czasu, to doskonale Cie rozumię, dzieci są wymagające, więc jestes niejako usprawiedliwiona. najważniejsze, na któryms etapie ich zycia sa najważniesze, Życzę Ci dużo spokoju, siły i zdrowia. Serdeczności i pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten marsz, żałuję, że nie mogłam się wtedy zapisać🙌

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy jest ten wzór i pięknie wygląda na tej ciemnej kanwie. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się znaleźć trochę czasu na swoją pasję, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczekuję kolejnych odsłon z obawą. Zawsze okazuje się że pomyliłam kolor, albo coś pominełam... świetna zabawa. Dziękuję za super wzór i Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed nami już tylko ostatni etap!
    tak się cieszę że zdecydowałam się na zabawę u Ciebie :) u mnie też ostatnimi czasy zupełnie nie po drodze z rękodziełem, i w sumie jedyne co haftuje to dziecięca parada. Dzięki SALowi mam motywację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, haftując chłopczyka przy rudowłosej Pani zabrakło mi muliny z kolorem jego skóry. Prawdę mówiąc nie chciało mi się biegać do pasmanterii po jeden kolor, więc nie sprawdzając pomyślałam, że nie powinien się zbytnio różnić od swojej mamy. Patrząc na wykonanie innych, widzę jak bardzo się myliłam...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff, zdążyłam dopiąć swoje wykonanie :) Muszę powiedzieć, że sprawia mi dużo radości wyszywanie tego wzoru i podglądanie, jak to idzie innym dziewczynom. Czekam na finałową część!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe hafty wykonały dziewczęta a Twój schemat jest naprawdę piękny:)
    Pozdrawiam i życzę pow w zakończeniu zabawy :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Chciałam się tylko pochwalić, że wczoraj skończyłam haftować 4 cześć parady - post właśnie zawisł
    Ślicznie dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wszystkie prace, gratuluję dziewczyny idziecie jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszka, dziękuję za możliwość wspólnego haftowania.

    Wszystkie prace są piękne, cieszę się, że mogłam razem z Wami uczestniczyć w tym projekcie.
    Swój hafcik już ukończyłam, na razie bez gwiazdek, ale może jeszcze się pojawią ;), teraz czekam na finał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts