28 marca 2020

Mini SAL BB II "Sleep Parade" - finał zabawy

Nie mam zielonego pojęcia jakim cudem już marzec i to właściwie końcówka, bo przecież czas kończyć zabawę z Paradą.
Kto wyhaftuje obrazek do 31 marca, ma możliwość wygrania ogromnej paki cudeniek wykonanych przez inne uczestniczki zabawy. Żabka będzie aktywna do 05.04.2020 r.
Część z nich można było zobaczyć w trakcie Zabawy w zabawie, pozostałe prezentuję poniżej. Żeby było ciekawiej, co dokładnie jest w paczce dla was a co zostanie u mnie będzie do końca tajemnicą. 
Reszta wpisowego:



Ze względu na obecną sytuację, wysyłka będzie najszybciej jak się da, mam nadzieję, że jednak w miarę szybko.
Jeszcze jedno ogłoszenie w związku z Zabawą w zabawie, bo przy ogłaszaniu wyników zapomniałam o wygranej wśród głosujących. Przeprowadziłam jednak losowanie i padło na Ewę K., a że jest ona zwyciężczynią ww. zabawy, to wylosowałam jeszcze jedną osobę: Ulę K. Nagrodą miał być dowolny mały wzór BB, opracowany przeze mnie (pod etykietą: wzory własne). Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale jeśli macie na jakiś ochotę to piszcie na maila.
Czas więc na malutkie podsumowanie samej zabawy:
- zgłosiły się 22 osoby, z czego do III etapu dotrwało 18.
- trzy osoby, które zrezygnowały, wywiązały się z wpisowego. Z tego prosty wniosek, że jedna nie, tym samym nie będzie już mogła brać udziału w moich blogowych zabawach  (jeśli jakieś zrobię, choć jeszcze jedna parada bardzo mnie kusi :-),
Przyznam, że grupa okazała się naprawdę bardzo zdyscyplinowana. Nie mogę powiedzieć tego o sobie, bo parady sama nie skończyłam, ale wzór zaprojektowałam i cieszę się z waszych wykonań.
 
Tak całość prezentuje się w wydaniu osób bez blogów:

1. Ewa K

2. Kibou


3. Malwina21naj

4. AngelaM

5. Gosia S

6. Anna B:


Parada u osób prowadzących blogi, prezentuje się tak: 
1.Weronka:

2. Ewa Gawlik:

3. Carse:

4. Krzysia:

5. Joanna Ważka:

6. Iwona:

7. Cytrulina:

8. Brodziszek: 

9. Ula:

10. Agulek:


12. Hanulek:

Posty podpinajcie żabką poniżej.   
 

11 komentarzy:

  1. Jejciu a mnie jeszcze ciutkę zostało... Ostatni dzieciaczek, tło i kontury dwóch osób... Mam nadzieję że zdążę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem TAKAAA dumna że mogłam wziąć udział w tej fantastycznej zabawie! Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Chaga jakie piękne nowości w Hobby Studio , dzięki za posty z materią. Całusy przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała parada!
    Napisałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za udział w zabawie! Uwielbiam te wzorki, są cudne, to była prawdziwa przyjemność i efekt jest niesamowity! Dzięki dziewczyny za wspólną zabawę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chaga twoje wzorki zawsze chwytają za serce! bardzo się cieszę że mogłam wziąć udział w zabawie! dziękuję dziewczyny za wspólne haftowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje dziewczyny za wspólną zabawę. Hafty prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To było dla mnie i jednocześnie przyjemne i trudne, ale warto było bo efekt jest niesamowity, piękny wzór, to i efekty piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inne tła, inaczej sfotografowane... mam wrażenie, że na każdym zdjęciu inny obrazek, tylko temat ten sam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za możliwość wspólnej zabawy, wzór jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero dziś dotarłam do posta. Wspaniałe prace dziewczyn. Żałuję,że odpadłam na finiszu ale przez wirusa dopadła mnie jakaś depresja i nie byłam w stanie haftować. Na szczęście jest już lepiej i wróciłam do xxx. Mam nadzieję,że do końca roku zakończę swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts