22 listopada 2020

Czas się pochwalić - wygrane

Do końca roku jeszcze trochę czasu, ale powinnam pochwalić się nagrodami, które udało mi się wygrać w wyzwaniach. 

Nadal słabo u mnie z tworzeniem, udział w zabawach mobilizował mnie do działania. Wygrane oczywiście są miłym bonusem. 

W wyzwaniach Szuflady udało mi się wygrać jedno i uzyskać 2 wyróżnienia, gdzie dostałam bony na 50 zł do realizacji w sklepach: ArtFan, Kadoro i Pasart.

1. ArtFan:

2. Kadoro:

3.Pasart: 

W wyzwaniu na blogu Świrów rękodzieła dostałam wyróżnienie i paczuszkę niespodziankę:


W wyzwaniu u Uli, także otrzymałam wyróżnienie i paczuszkę niespodziankę od Violi

Na koniec wygrany konkurs książkowy w Zaciszu wyśnionym.

Wygrałam jedną książkę:

dostałam 6 :-)

6 komentarzy:

  1. Czyli wielokrotne gratulacje:) Oby tak dalej. Nagrody są bardzo fajne, na pewno cieszą i przydadzą się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne nagrody, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje <3 Piękne nagrody.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nagrody gratulacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagrody, człowiek od razu czuje się bardziej doceniony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez super! Ciesze sie razem x Toba 😄👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts