8 listopada 2020

Jesienne nastroje

Dziś w trakcie spaceru udało mi się zrobić parę zdjęć nowego medalionu  i to nawet w towarzystwie Marcinków. Myślałam, że już nie załapią się na zdjęcie, ale Aster świetnie się trzyma i jeszcze parę kwiatków było :).

Jako bazę użyłam medalionu drewnianego kupionego na aliexpress. Muszę powiedzieć, że są całkiem ładne i nie mają żadnych zadziorów, bo tego się obawiałam. Na pewno zamówię sobie jeszcze w ciemniejszym kolorze, bo są też taniutkie.

Jeszcze parę zdjęć w jesiennej odsłonie:




Medalion zgłaszam do wyzwania w Klubie twórczych mam:

 

10 komentarzy:

  1. Przepiękny medalion i świetna fotorelacja. U mnie już astry przekwitły, zarówno niskie jak i wysokie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny. Te bazy są niecodzienne. A z kwiatowym haftem świetnie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te bazy medalion superowy pozdrawi

    OdpowiedzUsuń
  4. Medalion super się wkomponował. Między marcinkami praktycznie zaginął, wygląda jak prawdziwy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny medalion i cudnie sie wkomponował nie tylko w Marcinki ale i inne jesienne klimaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze maleństwo! Pięknie się prezentuje w otoczeniu jesiennych skarbów :)
    Będzie cudowną ozdobą niejednej stylizacji :) taka wisienka na torcie...
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior i prezentacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts