14 stycznia 2021

Serduszka

Serduszka zawieszki powstały z jednego szablonu (10/7 cm) i zszyłam je ręcznie. 

Okazało się, że znalezienie motywu do haftu i jego rozmieszczenie na takiej nietypowej powierzchni nie jest wcale łatwe.

W pierwszym wykorzystałam motyw liska z jemiołą z książki "Cross Stitch Christmas" - Hélène Le Berre. Haftowałam na lnie 35 ct z HB w kolorze kości słoniowej. 
W drugim, fragmenty świątecznej serii z Faby Reilly Designs, który sama rozplanowałam. Dodałam do gwiazdy betlejemskiej element 3D oraz wyhaftowałam ostrokrzew i jemiołę. Haftowałam na białym płótnie Bantry Zweigart ze starych zasobów.

Ze względu, że kształt serca jest niewątpliwie symbolem szczęścia oraz jemioła, która się na nim znalazła, zgłaszam serduszko do wyzwania "Symbole szczęścia" w Szufladzie:



23 komentarze:

  1. Fantastyczne. Lisek przesłodki;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Dla mnie póki co poza zasięgiem. Nie mam talentu do zszywania elementów. No może poza kwadratowymi i prostokątnymi podusiami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne serduszka. Lisek jest uroczy, a ta gwiazda betlejemska wyszła świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka i śliczne, delikatne hafty. Mam ochotę na tego liska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne serducha! Pięknie wykonane, dopracowane i ozdobione. Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze serduszka z pięknymi haftami! Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zawieszki oraz ich wykonanie 🤩
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, a to serduszko z liskiem mnie urzekło. Przepadłam :) Aż się zaczęłam za książką którą wspominasz rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne serduszka! Bardzo delikatne wzory, efektownie wykończone. Ja czuję wziąż opory przed ręcznym szyciem ale może kiedyś się odważę. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu!😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zawieszki, takie delikatne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie co roku tata przynosi do domu bukiet jemioły, ma to przynieść szczęście :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybór motywów bardzo trafiony. Pięknie się prezentują w takim kształcie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze, śliczne :) fajnie dobrałaś wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wzory i fajnie ujęte w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne serca.
    Przy okazji, dziękuję za udział w urodzinach Monikowych Pasji. Zapraszam oczywiście na kolejne urodziny w tym roku. Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż...mistrzowskie ujęcie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwe symbole szczęścia... przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze i napracowałaś się dostosowując to wszytstko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serduszka i śliczny wzór wybrałaś :). U mnie w domu, na święta, jemioła to podstawa - musi zawisnąć :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały haft i dzięki temu cudowne serducha :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts