4 lutego 2021

Zawieszka serduszko - chatka w górach

Trzecie moje serduszko, które powstało na początku roku. Ciut większe niż 2 poprzednie, bo około 8/11 cm. Pierwszy raz miałam możliwość wykorzystać Aidę petitt point 20 ct Zweigart.
Jeszcze zdjęcia serduszek razem z drugiej strony i boczki z zszyciem. Takie formy zawsze zszywam ściegiem za igłą, tak jak biscornu. Z tym, że jak spód jest z innego materiału to ścieg jest tylko na stronie z haftem i łączę bezpośrednio z materiałem.


Serduszko, mimo że zimowe jest kolorowe, więc zgłaszam je do wyzwania w Klubie Twórczych Mam - Pomaluj mój świat

 


17 komentarzy:

  1. Świetne zawieszki 😀.piękne są 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne:) Wszystkie są śliczne. Te wzory są niesamowicie wdzięczne, a Twoje serducha z nimi, podbiją serca oglądających je.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka, wszystkie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne serduszka i fantastyczne zdjęcia;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszko, uwielbiam wszelkiego rodzaju domki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne serduszko! Mam tę kanwę w kropeczki i jeszcze nie wymyśliłam co z niej zrobić a tu taka piękna inspiracja! Śliczny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIękne serduszko i cudowne śniegowe tło

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zimowa chatka na pięknym serduchu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne😀😃 A,wszystkie tezy wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny haft i super kolekcja serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra serducha :) do zakochania :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękne...dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, haft bardzo ładny oraz świetnie wykorzystany - fajna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM. Pozdrawiam joasia&art

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszka. Chatkę też mam w planach może na przyszłą zimę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts