2 maja 2011

Zakupy w Hobby Studio

Nic na to nie poradzę, jak pewnie niejedna z was,  ale ciągle bym coś kupowała do haftu. Tym razem znowu padło na tkaniny oraz igły i naparstek :). 
Obecnie trwa promocja w "Hobby Studio" na tkaniny Aida - firmy Zweigart o szer. 85 cm (kolor: biały, ecru i kość słoniowa). Postanowiłam więc wykorzystać rabat (11% od ceny netto - dla zwykłych klientów) i kupiłam w różnych długościach trochę 16 ct w każdym kolorze (wiem, wiem to normalnie stan chorobowy, bo kiedy ja mam to wykorzystać?), na próbę wzięłam też kawałek płótna Linda 27 ct.
Tkaniny były tylko pretekstem (rabat pokrył mi koszty przesyłki) bo potrzebowałam "trochę" igieł do GK (2 opakowania złoconych po 30 szt, nr 26 ) i naparstka. 
No i na tych igłach trochę mnie nacięli, z niewiadomych powodów zapłaciłam za nie 1,20 więcej niż wskazano w ofercie- niewiele, ale nie wiem dlaczego?
W zamówieniu znalazł się też naparstek firmy Prym,  plastikowy w kolorze fioletowym (w ofercie na zdjęciu jest kremowy). Otwarty, czyli z miejscem na paznokcie, które u mnie raczej są długie. Oceniłam, że muszę spróbować, bo z boku dosłownie przy paznokciu na palcu serdecznym mam już dziurę i jak długo haftuję to jest to dość bolesne. Jest leciutki i ładnie trzyma się na palcu, nie miałam jeszcze czasu go wypróbować w praktyce.
Poza tym przesyłka dotarła (dzisiaj) wręcz ekspresowo (zamówienie złożyłam w czwartek).
Promocja na Aidę obowiązuje do końca maja i obejmuje też zestawy do haftu firmy Lanarte i Vervaco - tak dla informacji.
W sklepie pojawiła się też "Royal Canvas" 18 ct - opis: wysokiej jakości mono kanwa mocno usztywniona, o gęstości 70 dziurek / 10 cm, kolor: biały - 64,90 zł/m. 
To słowo mono mnie zainteresowało, nie wiem od kiedy jest, ale chyba od niedawna i czy akurat ta wielkość nadaje się do needlepointa? (nie mam o tym zbyt dużego pojęcia.) Czytałam na blogach, że taka kanwa  nie była dostępna w Polsce i dziewczyny ściągają ją z zagranicy. Ciekawi mnie więc czy ta jest odpowiednia?

2 komentarze:

  1. Ta monokanwa z opisu brzmi nieźle :) może warto by było wypróbować dla porównania :) dziękuję za namiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba się wybiorę do studia po zakupy.. skoro mają promocję.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts