7 listopada 2016

The Sloe Fairy (1)

W ramach przerywniczka na mój najmniejszy tamborek wskoczył maciupki haft. Powstaje na oliwkowym lnie Belfast Vintage, co jedną nitkę. Ciężko się go robi, choć bynajmniej nie ze względu na wielkość krzyżyków, tylko ciągle włażącego mi na kolana Juniorka :)
Mimo wszystko szło mi dobrze, ale w sobotę na spotkanie robótkowe zabrałam Aidę przygotowaną pod ikonę i wciągnęło mnie. Nie wiem więc, kiedy go teraz skończę.
Na koniec gwóźdź programu, pierwsza karteczka z pięknymi życzeniami urodzinowymi dla mojego smyka :))) Był nią zachwycony, jednak wolałam, żeby w rączkach jej jednak nie trzymał. Razem ze świeczką z tortu, schowam ją w pudełeczku z pamiątkami.
Agulek dziękujemy bardzo, to wspaniała karteczka :) Uściski dla Sary i  Mikołaja :)

20 komentarzy:

  1. Hafcik zapowiada się piękny :) karteczka śliczna, faktycznie lepiej schować i pokazac w przyszlosci synkowk:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy hafcik powstaje :) A Agulek piękne kartki robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik zapowiada się słodko a karteczka urocza... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik mały i zapowiada się pięknie a karteczka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik :) Bardzo fajnie prezentuje się na tym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie piękna tarninowa wróżka - idealna pora dla niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się śliczny hafcik, ale mnie ciekawi bardzo co tam poczyniasz z ikoną?
    Cieszę się, że kartka się spodobała:) I dziękujemy za pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od soboty ją haftuję, ale pewnie niedługo pokażę postępy :)

      Usuń
  8. Cudny hafcik powstaje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś cudne maleństwo powstaje :)
    A kartka od Agulka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft... i tamborek, jest cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia z haftem, a karteczkę piękną dostał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powstaje coś nowego, jestem ciekawa dalszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ta wróżka wygląda na tle wrzosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik już wygląda super :) Karteczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka kartelusia :), to dopiero będzie magiczne pudełko z pamiątkami - żałuję, że nie mam takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, a elfik równie pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts