10 listopada 2016

Zima, zima zła i... piękna :)

Jeszcze we wtorek było tak pięknie, słonecznie, że byliśmy na długim spacerze.  Podziwialiśmy jak się okazało ostatni raz żółte liście. W środę cały dzień padał śnieg, a dziś powitał mnie taki widok z balkonu.

 Tak było jeszcze dwa tygodnie temu:

Zdjęcia zrobione bez słoneczka, więc wyglądają troszkę ponuro. Jednak jak było, to to listeczki ładnie się złociły. Miałam jeszcze w planach malutką sesję w tej trawie, a tu klops.
Was też tak zasypało?

20 komentarzy:

  1. U mnie nie spadł jeszcze ani jeden płatek śniegu, więc trochę Ci go zazdroszczę... ale tak tylko trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jeszcze zero śniegu. Ale ja nie cierpię zimy więc nie tęsknię wcale za nim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę jedno, brrrr. U nas póki co brak śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w sumie śliczne te zdjęcia :)
    U mnie wczoraj padało, ale śnieg ledwo dotykał chodnika a już znikał.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze nie sypnęło, ale za to mrozik mamy :) no i wczoraj taki szybki gradzik mały poleciał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) U mnie mroźno, ale bez śniegu

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie bez śniegu, deszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pada....rano będzie biało. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze śniegu brak, ale my juz pierwszy śnieg w tym roku mamy za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zimowe widoki, choć ja za nimi na razie nie tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a my wciąż czekamy z utęsknieniem na pierwszy śnieg! uwielbiam zimę, ale taką śnieżną i mroźną - prawdziwą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny widok, u mnie rano też tak biało było, ale teraz już śnieg stopniał...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tylko postraszyło. Na razie śniegu nie ma. I bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie taki widok bardzo cieszy :) Od kilku dni jestem na Podkarpaciu, dzisiaj rano pięknie nas zasypało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poznania nie zasypało, ale mróz już jest to i zaraz śniegiem sypnie. Fajnie by było zaszyć się w domu z robótką i nie wychylać się z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że u mnie nie było jeszcze żadnego śniegu w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten śnieg u mnie był piękny, niestety właściwie już jakieś resztki i popaduje leciutko deszcz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts