4 kwietnia 2017

Upominkowo

Upominki już dość długo są u mnie, ale jak zwykle ciężko było mi się przybrać do zrobienia zdjęć. Jednak muszę się troszeczkę pochwalić.
Pierwsza niespodzianka od Agi Jarzębinowej: mulinki, Belfast w kolorach, których nie miałam, zakładeczka z małą Mi i magnesik na igły :). Jak zwykle u Agi, wszystkie elementy dobrane i trafione w punkt.

Następnie broszka od zaFOLKowanej, która pomimo perturbacji pocztowych w końcu do mnie dotarła:
Na koniec wygrana książka u Ejotka. Polubiłam autorkę za cykl Malownicze, więc i pewnie ta pozycja mi się spodoba, jednak nie miałam jak się do niej przybrać jeszcze.

20 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty. Zakładka jest świetna.
    pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka kapitalna, ale broszka od Zafolkowanej mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, wszystko świetne, a szczególnie mała Mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, zawsze podobały mi się takie magnesy na igły, ale nie mam pojęcia, gdzie można takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty!
    Zakładka z Małą Mi jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podarunki otrzymałaś. Zakładka z Małą Mi jest bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super upominki a zakładka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty fantastyczne i nie będę oryginalna, ale Mała Mi - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze prezenciki😁. Mała Mi wymiata..

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję fajnych upominków. To takie miłe dostawać prezenciki.
    Podrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts