29 stycznia 2019

Podaj dalej

Dawno, dawno temu zapisałam się do zabawy "Podaj dalej" u PUPIDOK na zestaw fioletowy. Zestaw różowy poleciała do zaFOLKowanej :)
Paczuszkę dostałam chyba jakoś w grudniu, ale nie miałam jak cyknąć zdjęć. 
Tak wyglądała zawartość:
Bardzo dziękuję i tym samym ogłaszam u siebie "Podaj Dalej".
Zgodnie z zasadami mam rok na przygotowanie 2 paczuszek, dla osób aktywnych w blogosferze hafciarskiej.
Chętni niech się zgłoszą w komentarzu,  jeśli byłoby więcej zainteresowanych zrobię losowanie :). 
Osoby zgłaszające się, zobowiązują się automatycznie do kontynuacji zabawy na swoim blogu. W chwili wysyłki, muszą to być blogi aktywne.
Zazwyczaj nie lubię odkładać takich rzeczy w czasie, ale trochę mi zejdzie przygotowanie upominku własnoręcznie zrobionego. W paczuszkach za to na pewno znajdą się książki, które jeszcze upolowałam.

13 komentarzy:

  1. Same cuda.
    Chętnie zapiszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech...no i taka okazja przeszła mi koło nosa :)
    Żal ogromny :(
    Wspaniałe upominki otrzymała, raj dla każdej haftującej :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisać się to za mało, trzeba jeszcze wywiązać się z zabawy........

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa polega nie tylko na otrzymywaniu upominków, ale także na ich przygotowaniu innym. Skoro masz jeszcze niezakończonych około 10 takich zabaw i nie nasz chętnych, to wydaje mi się nieuczciwe zapisywanie na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności. Ja to podziwiam z daleka, gdybym tylko umiała haftować. hehe Myślę, że kiedyś zacznę się uczyć. Taka zabawa to naprawdę fajna sprawa przybliża sporo ludzi. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z chęcią bym się do Ciebie zapisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem, bo xgalaktyka potwierdziła chęć udziału w zabawie.

      Usuń
    2. Mówi się trudno i żyje się dalej :)

      Usuń
  7. Nie ma co przeciągać :) Weronka i Xgalaktyka otrzymają paczuszki ode mnie. Podeślijcie mi dane do wysyłki i czekajcie cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Super upominek dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts