17 lutego 2019

Mini SAL BB II - "Sleep Parade" - I część i banerek

Tak powolutku udaje mi się realizować moje kolejne postanowienie na ten rok, odnośnie tej zabawy. Lista zamknęła się liczbą 23 uczestników. Mam nadzieję, że dotrwamy w tym składzie do końca. 
Będziemy haftować w 4 etapach po 3 miesiące (zmiana). 
Niestety mam teraz problem z aparatem (zalany mydłem), więc zdjęcia takie sobie. Jak uda mi się znaleźć jakieś akumulatorki, to wrócę do starego aparatu i zdjęcia będą już lepsze :) 
Na dziś trzeba się zadowolić tym, co jest.
Banerek:

22 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje. U mnie pierwsze krzyżyki już postawione, a jutro post z przygotowanym materiałem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :), u mnie oczekiwanie na materiał,zatem tez niedługo post o przygotowaniach do haftu, a nawet dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie złożyłam zamówienie na materiał i brakującą mulinę i jak tylko przesyłka do mnie dotrze, zabieram się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się rewelacyjnie. Jutro wydrukuję i biorę się za wyszywanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie wszystko, prawie, bo okazało się, że jeden kolor 'wyszedł', albo się zapodział w nieposegregowanych mulinach z ostatniego haftu, a drugi w śladowych ilościach, ale haft można zaczynać. Tylko muszę jakoś opanować sztukę wyszywania od tyłu :))) z mojego punktu widzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kibicuję kolejnej paradzie... piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszedł pierwszy fragment - zdecydowałam się wyszywać na lnie w tym samym kolorze :)

    Banerek już wrzucony na blog :) Jutro zamawiam len i brakujące nici :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny początek!
    U mnie zamowienie poszło wczoraj.
    Znając HB paczuszke będę mieć we wtorek więc ja też niedlugo zacznę, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna parada. Żałuję, ze się nie zapisałam, ale z przyjemnością będę Wasze postępy podziwiać. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super będę kibicować dziewczynom :) Bo ja przegapiłam zapisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce mnie boli, że mni z Wami nie ma, ale dzielnie kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jestem gamoń i nie zauważyłam zmiany terminu :( no cóż, następnym razem :) powodzenia, bo wzór wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest pięknie, Agnieszko!
    U mnie wszystko gotowe, więc zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kolorki, i świetnie wyglądają dodatkowe hafciarskie detale :) cieszę się że termin wydłużony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przygotowałaś kolejne cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Postawiłam dziś pierwsze krzyżyki na lnie. Wrzuciłam także pierwsze zdjęcia z przygotowań na Instagram;)
    Piękny ten haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj swój nick na insta, chętnie zajrzę :)

      Usuń
  17. Ehh...gdyby tak doba trwała 48 godzin,to i ja z radością bym taki piekny obrazek wyszyła:)
    Jak zawsze pozostaję w zachwycie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy post z przygorowanymi materiałami gdzieś Tobie wysyłamy\linkujemy?
    Ciemny murano splash jest genialny (zrobilam teraz lepsze zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale bedzie slicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. No to jest problem :( zrobić ładne zdjęcia gdy się nie ma sprzętu, i odpowiedniego klimatu. Ale Ty jak zwykle umiesz z tego wybrnąć śpiewająco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts