10 lutego 2019

Mini SAL BB II "Sleep Parade" - Zapisy

Znowu jestem w niedoczasie :), ale już ruszamy z zapisami na "Sleep Parade" za pomocą poniższego gadżetu.
Osoby, które nie mają bloga lub innej strony, przy nazwie wstawiają link do mojego bloga: https://pasjeodnalezione.blogspot.com/
Nick, także powinien być na tyle czytelny, żebym mogła później was skojarzyć. Może być też imię, z tym że np.: z pierwszą literą nazwiska.
Przystąpienie do zabawy, oznacza, że zapoznałyście się z Regulaminem zabawy i  zgadzacie się na jego przestrzeganie. Jeszcze raz proszę o dokładne jego przeczytanie, bo pierwsze maile pokazały, że słabo to wypada.
Zauważyłam, że jest spore zainteresowanie zabawą osób z poza blogów. Nie zakładam jednak sytuacji, że takie zgłoszenia przeważą, bo zabawa nie miałaby sensu. Zobaczymy, po waszych zapisach co z tym zrobię.


Zapisy będą otwarte do 14 lutego lub na razie do 25 osób.

Banerek zabawy będzie później, choć nie jest obowiązkowy.

To chyba tyle na ten moment, bo nadal nie wiem w co ręce włożyć.

Lista uczestników 23 (zamknięta)

13 komentarzy:

  1. Dziękuję że zmodyfikowała Pani moja pomyłkę. Blog nie aktywny w ostatnim czasie ale jest i mogę tam publikować. Tak jak i na koncie instagramowym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail ze zgłoszeniem wysłany, czekam na listę uczestników, mam nadzieję znaleźć się na niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że to ja nie doczytałam regulaminu i zrobiłam falstart z zapisami... Teraz już wszystko jasne, idę dumać nad materiałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, lubię patrzeć na takie sale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że znajdę się w "szacownym gronie":)
    Pozdrawiam i spokoju Aga życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę Wam kibicować, chociaż korciło mnie, żeby się zapisać :) Wzór cudowny, ale dzieci mam już za duże, a na babcię zdecydowanie za wcześnie :DD Będzie uczta dla oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobnie jak Carpediem, gdyby to był inny wzór to z chęcią bym się skusiła, bo uwielbiam Twoje wzory

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się zgłaszam - tym razem mam zamiar się pilnować i haftować terminowo :) Zaraz wysyłam formularz zgłoszeniowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Niedawno znowu zaczęłam zabawę z xxx. A jeszcze później trafiłam na Pani blog. Strasznie podoba mi się ten wzór. Czy jest możliwość uzyskania w jakiś sposób schematu "sleep paradę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, swoje wzory udostępniam tylko w trakcie konkretnej zabawy i później ich nie rozpowszechniam.

      Usuń
    2. Szkoda. A można wiedzieć skąd takie zasady?

      Usuń
    3. To jest mój blog, wzory są mojego autorstwa i moje zabawy. Zasady mogę ustalać takie jakie chcę. Tak po prawdzie wcale nie muszę udostępniać swoich wzorów, ale przyjęłam, że czasami w trakcie zabaw to robię.

      Usuń
    4. Oczywiście. Moje pytanie nie było żadnym atakiem na Pani osobę (a chyba tak zostało odebrane) ☺. Chodzi mi o to że wzory są piękne i w pewnym sensie szkoda że nie są rozpowszechnione.

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts