13 lipca 2012

Piątek 13-go szczęśliwy dla...

Dzisiejszy dzień okazał się szczęśliwy dla:  
tam więc poleci tkanina Geometry i perłówka DMC, o ile dostanę na e-maila  szybciutko adres.
Mam nadzieję, że nagroda nie wyląduje głęboko w szafie i powstanie jakiś fajny projekt :).
Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję wam za udział. 
Być może nie będzie to ostatnia zabawa z firmą DMC
Dla wszystkich zainteresowanych tą techniką podam tylko, że Pearl Cotton 115/5 (w najpopularniejszych kolorach) i tkanina Geometry (na metry - można kupować wielokrotność 10 cm/ szer. 170 cm) jest już też dostępna w "Pasmanterii Hafix". W pełnej palecie kolorystycznej nici i tkaninę w obrębionych kawałkach można dostać w firmowym sklepie DMC "Na dodatek".

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej, szczęściara;-0

    OdpowiedzUsuń
  2. I feralność piątkowej trzynastki została przełamana. Gratuluję szczęścia osobie wylosowanej w zabawie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam - jak tak patrzę sobie ta Twoje piękne i precyzyjnie wykonane prace piękne prace mam ochotę pojechać do pasmanterii i zacząć "dłubać" sobie - jestem przed urlopem więc ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje szczęściarze i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !!!
    Dla mnie piątek trzynastego nigdy nie był pechowym dniem (napiszę o tym specjalny post za chwilkę). Hura, hura, hura. Dotąd nic nie wygrałam w tego typu zabawie - ale się ciesze i nie mogę doczekać się przesyłki.
    Super - dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Szczęściary ;)
    Teraz pozostaje czekać na praktyczne wykorzystanie wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) i Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zorganizowanie zabawy a dla wylosowanej przesyłam gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts