16 czerwca 2013

Historyjka: One...Two...Three / Made it!

Pozostając nadal w kocim temacie, zrobiłam jeszcze dwa hafciki z serii Kats by Kelly, które staną się może bazą poduch. 
Ich tematyk jest dla mnie kwintesencją kociego charakteru. Wzorki stanowią krótką historyjkę i tak jak widać haftu to w nich jest niewiele. Dlatego zastanowię się jeszcze jak z nich zrobić sensownie te poduszki.  
 
Wzory: "One...Two...Three", "Made it!"
Design: Kathleen Kelly - Kats by Kelly
Producent: Calico Crossroads
Aida 14 ct Zweigart, biała
Mulina Ariadna
Igła gobelinowa 26
Rozmiar haftu: 18,5 cm / 14,5 cm 

27 komentarzy:

  1. Świetne kocie hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wesołe :-) A w Twoim wykonaniu - wybitne :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ach to to wyszywałaś wczoraj :) kiedyś poważnie myślałam o tych haftach ale jak 1896 innych planów poszły w niepamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych haftach widać kocie charakterki :))
    Niby haftu niewiele, ale efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !
    Bardzo podobają mi się te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi,historyjka a'la Simons Cat:) Fajny motyw na poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawna historyjka :) Ciekawa jestem, co ostatecznie powstanie z tych kocich igraszek na tkaninie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będą napewno niepowtarzalne i piekne

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! i jakie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ilustracje! Będą wyglądać wspaniale na poduszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne !!! Ciekawa jestem tych poduszek. Szyj i pokazuj :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna historyjka:) jest kotek i nie ma kotka;) super sie zakamuflował w tych kwiatach:)

    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ świetny haft-prosta forma a taka efektowna!Super na poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urokliwe hafciki! A ten kotek coś bardzo podobny do mojego pupila, uczestniczy w podobnych akcjach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana TY to masz pomysły :)))
    Żeby komiks wyhaftować... ;D

    Haftu wiele, czy nie, ale wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te wzorki, jestem ciekawa jakie poduszki z nich zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wzory, haftu rzeczywiście bardzo dużo nie ma a obrazek wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą w 200% jakbym moje wariaty w akcji widziała ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć fanką kotów nie jestem wzorki są uroczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts