27 czerwca 2013

Dzika róża, trzepot skrzydeł...

Taki klimat mam na moim nowym pudełku, które w ramach prywatnej wymianki z Jomo jest już u mnie od soboty :). 
 
Przekazanie nastąpiło osobiście i zajęło nam dużo czasu. Na początku nie do końca spotkało się ze zrozumieniem ze strony obsługi lokalu, która chciała koniecznie przyjąć jakieś zamówienie. Cóż, mnóstwo kolorowych serwetek, pudełko i haft na stole musiały wzbudzić niepokój. 
W środku znalazłam jeszcze coś dla ciała:
 
Wybrałam sobie takie podłużne pudełko, bo ma mi posłużyć do przechowywania rzeczy, używanych przy bieżących haftach. Z tego względu, że w trakcie pracy będzie otwarte, także środek musiał być na to przygotowany. 
 
Do tej pory wszystko stało na wierzchu a teraz jak zamknę wieko to nie będzie nic widać. Będę też miała spokój w przypadku gości, bo nie będę musiała już tego ciągle chować.
Oczywiście przetestowałam już je i wrzuciłam swoje zabawki. Wszystko co jest mi niezbędne na bieżąco to się zmieściło. 
Oj ciężko mi było wybrać motyw i pod względem odpowiadającego mi klimatu i dopasowania do samego kształtu. Niemniej udało się :) po upomnieniach, że czas może coś wskazać :).
Nasze wymianki powstawały dość długo, co jak najbardziej było zgodne z naszym wzajemnym nieśpiesznym podejściem do tworzenia, bo zgadałyśmy się już w zeszłym roku. 
Haft który przygotowałam dla Jomo, pokazywałam już na bogu wcześniej.
Wczoraj wracając do domu wstąpiłam do Empiku i traf chciał, że wynalazłam tam takie ceramiczne drobiazgi :) za 50% ceny, które idealnie pasują do pudełka.

29 komentarzy:

  1. No proszę :-) Lubię zarówno twórczość Jomo, jak i Twoją - zatem wymianka MUSIAŁA byc idealna :-) no i jest :-))) Gratuluje, Dziewczyny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe pudełeczko, Asia osiągnęła już szczyty twórczości, jak namalowane! ja dzisiaj wpadłam do Empiku, mało zawału nie dostałam,
    90 % przeceny ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku...jakie CUDNE to pudełko!!!! napatrzeć się nie mogę...:)
    strasznie żałuję, że u mnie w mieście nie ma Empiku:( cudeńka sobie kupiłaś!!!ptaszki do zakochania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chaguś kochana miałam plan napisać, że postów więcej nie będzie, bo zagadałaś mnie na śmierć ;))) ale teraz znowu czuję niedosyt :)))...

    Zapomniałaś jeszcze dodać o podarowanej górze serwetek na dwa życia...

    Haft Błękitnika rudogardłego na żywo jest jeszcze piękniejszy i żadne zdjęcie jego uroku nie oddaje. Chyba, że fotografia ptaszka na żywo :))). Może Chaguś wypożyczysz mi swoje? Najlepiej oba :).

    Natomiast druga część wymianki, czyli jej ciąg dalszy wcale jeszcze NIE zaczęta :D... takie buty...

    ****
    Melduję wszystkim, że wymianki z Chagą to sama przyjemność, oczywiście po mojej stronie!

    Ściskam czule kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wiedziałam, że mi to wypomnisz :)))
      Droga Jomuś, będąc nadal zwolenniczką bezstresowego tworzenia, z premedytacją wyrzuciłam z postu informację o dalszym ciągu wymianki :). Pewnie i tak nie zdążysz przed moim wyjazdem.
      Serwetkami kochana to sama najlepiej się pochwalisz u siebie.
      Latacze są słodkie a były jeszcze dwa inne rodzaje i tak ciągle dumam czy tego empiku jeszcze nie nawiedzić.

      Usuń
    2. :))) Ja czuję, że go nawiedzę... ;)

      Usuń
  5. Swietna wymianka a to pudelko..hmmm tez takie bym chciala..szczesciary z Was , dziewczyny.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki są śliczne, to sikorki prawda? :)
    A tym ceramicznym też się przyglądałam, urocze :)
    Bardzo fajne te Twoje zabawki. Ja moje tez trzymam w podobnych pudełkach ale nie tak pięknych, bardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko urocze, te ażury ! zakupy idealnie wpasowały się do pudła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne, ażurowe pudełko! Zakupy idealnie się wpasowały w te klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent, sikorki i te piękne ażurki, bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka, fajnie że w środku też widnieje małe co nieco. I przy otwieraniu też będzie czym oko nacieszyć...
    A do Empiku co chwila zachodzę czy czegoś nowego nie dołożyli bo przy takiej promocji grzech nie wejść i zobaczyć co tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to pudełko! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna skrzynia i ptaszkowy haft OCZYWIŚCIE też :D
    Prezencik cały i piękny dotarł do mnie wczoraj :D
    Bardzo dziękuję bo nie miałam czasu sama sobie zrobić no i na pewno nie byłby taki piękny.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam
    Ania - klimaty moje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko jest prześliczne !! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko cudo , a i drobiazgi piękne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. moja dziewczyna uwielbia takie ozdoby jak te z empiku - muszę się przejść póki są w promocji :) ogólnie fajnie, że w empiku co rusz są jakieś promocje i można sobie coś taniej wybrać

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama nie wiem, czego Wam bardziej zazdroszczę - spotkania czy prezentów! Pudełeczko prześliczne, a Twój piękny haft podziwiałam już wcześniej :) W ogóle chyba miłość Jomo do lataczy jest zaraźliwa, ja ostatnio też oglądam wzorki ptaszkowe i zastanawiam się, który wrzucić na tamborek... Fajne też są zakupki empikowe, ten ażurek jest świetny i jak widać bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczko jest śliczniutkie.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne pudełko. I od razu pięknie wypełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sikoreczki są cudne, a całe pudełko niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełko, ażur bardzo ciekawie się prezentuje. Gratuluję wymianki, ale jak poprzedniczka bardziej zazdroszczę możliwości spotkania.:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę: pudełka, zawartości, wymianki, talentu itd :) Bardzo optymistyczne te ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe pudełeczko,nie widziałam takich ażurkowych, dlatego jest od pierwszego spojrzenia niesamowicie urocze,i do tego w każdym detalu tak starannie wykonane,nawet w środeczku.... i wspaniały Twój zakup Chaga, idealnie wkomponował się w tak cudowna skrzyneczkę, tylko pozazdrościć...
    W moim kąciku już stawiam pierwsze nieśmiałe kroczki(chociaż jeszcze wiele zmian przede mną)dlatego tak skromniasto zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna skrzynia, obrazek rozczulający.:) Widzę, że trzeba jednak ten Empik nawiedzić...;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne pudełeczko, a zakupy w Empiku boskie. Dziękuję za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wzbogaciłaś swoje otoczenie - piękne pudełko - na pewno fantastycznie się sprawdzi w pracy. Zakupy w empiku - świetne - uwielbiam promocje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts