26 sierpnia 2014

Medalion - Apple Blossom

wzór: Faby Reilly Designs (fragment) Apple Blossom
Len 35 ct (HB) w kolorze kości słoniowej
haft co jedną nitkę płótna, jednym pasmem muliny.
koraliki Toho 15 złote
mulina Ariadna i DMC zwykła
baza łącznik do kaboszona - 31 mm brąz
zawieszka jabłko
łańcuszek, ogniwka, krawatka, 
tekturka, watolina, klej, nitka, cyrkiel.



Wykonałam kolejny haftowany medalion. Z efektu jestem właściwie zadowolona, choć róż to nie jest zdecydowanie mój kolor. Baza tym razem jest także łącznikiem, co umożliwiło mi dopięcie zawieszki jabłuszka. Miejsca w bazie (głębokość) nie było zbyt wiele, co trochę utrudniało przymocowanie haftu, ale jakoś się udało.
Myślałam nad kursikiem, ale zawsze coś mi przeszkadza zrobić zdjęcia jak wykonuję medalion, więc się to znowu odwlecze.

19 komentarzy:

  1. Śliczny medaliki, bardzo fajnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Taki bardzo wiosenny! Z kursiku chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie jabłuszko. Piękny hafcik. Nic tylko nosić.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny medalion :-) zachwyca mnie tak drobny haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób kursik - błagam. Medalion piękny i chce taki więc błagam pokornie o kursik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny medalion ,prosze o kursik , chociaż też mam mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, jak wszystkie twoje miniaturki :)
    Przepraszam za usunięty komentarz coś mi blogger szaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, widze, ze wisiorki wychodza Ci coraz lepiej:) Cos czuje, ze nastepny bedzie juz idealny. Powodzenia! W tym podoba mi sie przywieszka z jabluszkiem:) Tez rozu nie lubie:(
    A kursikow to juz chyba bylo kilka na blogach, ale jak widac dziewczyny chetne to chyba juz musisz:P
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny!!! Z kursu też chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Medalion jest piekny... a zawieszka jabłuszko-wyjatkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny jest ten medalik! Oj jakbys miala taki w srebrze to bylby obled!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kwiaty jabłoni, choć różu też nie lubię. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko nad cudami, piękny medalion!

    OdpowiedzUsuń
  14. O.O o jerunie, za różem nie przepadam, ale wisiorek jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny tak jak poprzednie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małe cudeńko! Bardzo lubię wzory od Faby R.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts