24 sierpnia 2014

Powrót do Klimta - Sea Serpent (1)

Gustav Klimt - Sea Serpent
Uwielbiam Klimta, ale nie myślałam, że jeszcze będą go haftować. Stało się jednak inaczej i sięgnęłam po nieduży wzór "Sea Serpent". Trochę krzyżyków już postawiłam i idzie całkiem sprawnie. Wzór poza krzyżykami ma też sporo koralików i to właśnie one skłoniły mnie do tego schematu, jestem bardzo ciekawa jaki efekt uzyskam.

Prawie już zapomniałam o moim nowym lusterku, które udało mi się ustrzelić jakiś czas temu z dużą obniżką w "Home & you", ptaszki mnie uwiodły :). Muszę się w końcu wybrać na wyprzedaże, może znowu jest coś ciekawego.

To tyle na dziś :).

15 komentarzy:

  1. Wspaniały haft! Uwielbiam Klimta :) Wyszyłam "Macierzyństwo" parę lat temu, a Mama - "Portret Adeli" i serię kochanków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór bardzo , bardzo ciekawy, a ptaszki na lustereczku świetne, też bym kupiła, gdyby mi się takie trafiły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Klimta, tak jak i Muchę. Wzór cudny, przyznam, że jeszcze go nie widziałam - z przyjemnością będę czekać na kolejne odsłony :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa efektu końcowego. Koraliki będą się ładnie komponowały.
    Lusterko śliczne nabyłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zapowiada się rewelacyjnie! Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze lusterko :) Haft zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak haft będzie sie prezentował po ukończeniu... A lustereczko bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też podobają się obrazy Klimta.
    A lusterko jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimt jest swietny ale ma kolory trudne do wychwycenia ze w zyciu bym go nie haftowala..a lustereczko super...

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy ja mogłabym prosić o wzór na misiekp82@poczta.onet.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny obraz ciekawe jak będzie wyglądał w wersji xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Klimta. Kiedyś"machnęłam" dwa jego giganty :) Z wielkim zainteresowaniem będę obserwowała Twoje z nim poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaintrygowałaś mnie koralikami,więc będę podglądać etapy powstawania hafciku....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat tego wzoru Klimta nie znam, więc z ciekawością będę podglądać postępy.. Co do koralików to wystarczy spojrzeć na Twoją "La Clef", jestem pewna że i tutaj efekt końcowy powali;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ten wzór jest gdzieś do kupienia? Bo jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts