1 listopada 2014

Głosowanie "Robótki w plenerze"

Wraz z końcem października minął termin na zgłaszanie waszych robótek uchwyconych w czasie polskiej złotej jesieni. Efektem zabawy są piękne sesje plenerowe, które wykonaliście: na plaży, w ogrodzie, na łące, w lesie, w parku. 
Do ostatniego etapu konkursu, można było zgłosić jedno zdjęcie, ale warto też abyście zobaczyli całe sesje :) i mogli sami ocenić jak trudno było wybrać. 
Szkoda, że nie udało mi się namówić więcej osób, bo to naprawdę fajna sprawa. Sama zakochałam się w zdjęciach w plenerze i będę to na pewno kontynuować, mimo że musiałam się przełamać aby je robić np. w parku pełnym ludzi :). Po jakimś czasie już się ich nie widzi, a zdjęcia wychodzą super.
Zasady głosowania: w komentarzu wpiszcie nr zdjęcia, które  waszym zdaniem jest najfajniejsze, oczywiście liczę na opinie obiektywne :).  
Głosowanie trwa do 07.11.2014 r. 
W przypadku takiej samej liczby głosów, mój będzie decydujący.  
Alina - zdjęcia z pleneru: TU
Nr 1

Nela (cornelka2) - zdjęcia z pleneru: TU 
Nr 2

Mangosia - zdjęcia z pleneru: TU
Nr 3 
  
Chranna - zdjęcia z pleneru: TU 
 Nr 4
 

Dusia - zdjęcia z pleneru: TU 
Nr 5

Chenia -  zdjęcia z pleneru: TU
Nr 6

MammaMai zdjęcia z pleneru: TU
Nr 7


 BiBi - zdjęcia z pleneru: TU
Nr 8

  Aga Jarzębinowa - zdjęcia z pleneru: TU 
Nr 9

48 komentarzy:

  1. mi najbardziej podoba się zdjęcie nr 4

    OdpowiedzUsuń
  2. Robótki wszystkie śliczne.
    Jednak tak jak i moim poprzedniczkom najbardziej podoba się zdjęcie 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. numer 7 !!!!! zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to nr4. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 4, fajnie się wstrzeliła z tymi listkami !

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jednak 6 bo zielono

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 4 - po długiej walce wewnętrznej. Najdłużej wahałam się między nr 4 i 9, ostatecznie trzeba się na coś zdecydować, więc - 4!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 4. , liść klonu cudownie wtapia się w otoczenie i... ma cudowne kolorki jesieni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaję swój głos na 9, wzruszyły mnie te dziecięce rączki i spodobały kolory, głębia ostrości... ogólnie technicznie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:) głos pozostawiam dla Dusi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na pracę nr 8. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę ,że nie będę oryginalna ale nr 4 jak dla mnie najpiękniejsze zdjęcie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) podobają mi się wszystkie zdjęcia, ciekawy pomysł z tym plenerem! Ale mam swoich faworytów - są to zdjęcia 1,4 i 9, ale jeśli muszę się skupić na jednym zdjęciu to zdecydowanie będzie to zdjęcie numer 4 :) Ale również pozostałe zdjęcia w plenerze tej oto pani są bardzo udane. Tło jest bardzo dobrze dobrane kolorystycznie, kompozycja udana i obróbka zdjęcia też pasuje bardzo dobrze do całości :) Pozdrawiam - Katrin

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór trudny , bo każde zdjęcie ma w sobie to coś.Mi najbardziej spodobała się fotka nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie nr 4 wygląda pięknie.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie najbardziej zauroczyły liście zdjęcie nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 8, bo innej opcji nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ma być obiektywnie, to musi być nr 5 :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo się wahałam, bo najchętniej oddałabym głos na trzy zdjęcia.
    Zdecydowałam, że zdjęcie nr 9 :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój głos na zdjęcie nr 5:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Na siebie nie wypada hi hi , ale jeśli mam zagłosować to na Chenie nr 6 ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Duśka nr.5 ,uroczy plener o robótce nie wspomnę pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybieram zielone zdjęcie Cheni nr 6 - przepiękny kołowiec i Pani taka uśmiechnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram zdjęcie nr. 5 cudowne poduchy i piękne plenery:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudny wybór! Zdecydowałam się oddać głos na 4. Fajny konkurs wymyśliłaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo trudny wybór, wszystkie zdjęcia są piękne, ale skoro muszę wybrać to głosuje na nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nr 4 chociaż wszystkie są piekne i pełne serca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosuję na nr 4 (szkoda, że nie można chociaż na dwa...).

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prace i ciekawe zdjęcia, trudny wybór, ale swój głos oddaje na zieleń drzew uchwyconą w przepięknym swetrze, nr 6 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts