30 listopada 2014

Zaczaruj swój los

Czy czary i magia mają coś wspólnego z robótkami ręcznymi? jasne, że tak :). W końcu czym są różnego rodzaju amulety jak nie rękodziełem.
Wprawdzie noc wróżb andrzejkowych mamy za sobą, ale dobrego losu nigdy za wiele.
Tak więc, wystarczy trochę koralików i kordonków w odpowiednim kolorze oraz niemalowanych drewnianych guzików z 4 dziurkami, aby odpędzić pecha :). Wystarczy zrobić sznurek, aby polepszyć swój los w określonej dziedzine życia np.: w miłości, życiu zawodowym, lepszych relacji z ludźmi, zdrowiu ... 
Dokładny przepis poniżej, znaleziony w październikowym nr "Wróżki" 10/2014
Przyznaję, że to nie ja zrobiłam te sznurki :)))), ale tak mnie jakoś naszło na taki wpis.

4 komentarze:

  1. Nie wierzę w takie odpędzanie pecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kuzynkę Białostoczankę, która specjalizuje się w odczarowywaniu losu, inną troche metodą - zwaną "odpinaniem ogona" czy coś w tym rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to ludzie nie wymyślą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts