29 grudnia 2017

Mini SAL BB - wasze wykonania V części

Już kilka z was skończyło ostatnią część wzoru, ale dopiero teraz przybrałam się do tego postu :). To podsumowanie etapu hafciarskiego, więc podpinajcie posty z relacją, żeby więcej osób mogło je zobaczyć.  
Wśród uczestniczek SAL-u, które skończą wzorek (podepną żabkę) i do końca lutego pokażą zagospodarowany hafcik, jedna dostanie małą niespodziankę ode mnie, w której będzie  na pewno tkanina Murano 32 ct (z nowości). W jaki sposób zostanie wyłoniona zwyciężczyni zależy od ilości osób, które dotrwają do końca.

10 komentarzy:

  1. Eh a ja wyjechałam na sylwestra i wracam dopiero 2go stycznia.
    Będę mogła podpiąć jeszcze zabke?
    Haft skończony miesiąc temu ale niestety nie napisałam postu na ten temat :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne brawo dla Ciebie za śliczny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nisko się kłaniam Tobie za ten haft! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny i zachwycający hafcik !
    Usciski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest cudo. Podziwiam zapał i chęci i czas i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i dodałam żabkę :)
    pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts