6 grudnia 2017

Testerki BB Build a snowman

Jeśli dobrze policzyłam, zgłosiły się do testowania następujące osoby:
Iwona
brzydula
Brodziszek
Ewa Gawlik
Hanulek
beafactura
magdus208 
carse
Jest to akurat nie za dużo, nie za mało, dlatego i tym razem wzór trafi do wszystkich chętnych :). Będę go wysyłać, po otrzymaniu od was maila (lub formularz kontaktowy) z linkiem potwierdzającym posiadanie już płótna w kropeczki. Od Ewy już otrzymałam.
Co do wzoru użyłam w jednym miejscu czerwonych koralików (na kapeluszu bałwanka), które możecie zastąpić French Knots, lub dowolnymi czerwonymi koralikami w rozmiarze 11/0.
Używałam też Petite Point (mały krzyżyk), który w zależności od sytuacji oznacza:
- x - pojedynczy mały krzyżyk,
- xx - dwa obok siebie  - w pionie lub poziomie, krzyżyk przez połowę dużego (chudy),
-x
    x - różne w dwóch przeciwległych rogach - 3/4 krzyżyka.
       - takie same, to półkrzyżyki (na ziemi).

Przedłużyłam też termin do 30 stycznia, więc żebym nie przegapiła, prześlijcie mi też maila z linkiem jak już skończycie haftować.


12 komentarzy:

  1. Super! Bardzo się cieszę, że będę mogła wyhaftować ten wzór jako jedna z pierwszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór już mam. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świetnie że termin przedłużony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) I nie mogę się doczekać testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, ogromnie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia testerkom. Będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Dziś przyszedł do mnie materiał, więc niedługo podeślę linka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością będę oglądać gotowe prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki - bardzo się cieszę :-)
    Jestem już gotowa do wyszywania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts