28 lutego 2012

Krótki przegląd nowości i promocji

Można zrobić przegląd prasy, to czemu nie nowości i promocji :).
Jednak nie mam zamiaru jakoś szczególnie wam nudzić, otóż chcę wam tylko poinformować, że w Hobby Studio, znowu jest sporo promocji i rabatów na określone grupy produktów (do 31.05.12 r. lub wyczerpania zapasów - link TU), wśród których znalazłam mój stojak do tamborków (zakładka: artykuły różne). Dużo osób mnie o niego pyta więc jak coś to można teraz kupić taniej: 
Odnośnie nowości to w pasmanterii Haftix wypatrzyłam, że można już kupić nić monofilową (żyłkową) (link TU), taką jakiej używam do znaczenia siatki na tkaninie, oraz foremki do guzków na sztuki (link TU). Nie trzeba więc teraz kupować ich w ilości hurtowej :), aby wyhaftować sobie parę – są w dwóch kolorach spodów: czarne i białe.

5 komentarzy:

  1. Lecę sprawdzać te magiczne foremki do guzików :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aż boję się zaglądać na te strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już małe zakupy zrobiłam w hobby i czekam na paczkę, w planach mam także zajrzeć i do drugiej pasmanterii po nieco większe zakupy w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze zawsze masz odpowiedz na moje dylematy, niedawno zastanawiałam sie gdzie taką żyłke kupić! Bardzo Ci dziekuje za informacje!!!!!!!!!!!, nawet jesli niewiele osób odpowiada to dziel sie tym dalej bo niektórym '' uratujesz'' życie! juz byłam gotowa zrezygnowac z większych projektów na lnie własnie ze wzgledu na brak tej żyłki. Pozdrawiam i ściskam Cie goraco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts