26 września 2014

"Robótki w plenerze" zabawa

Czy można znaleźć piękniejsze tło dla tworzonego rękodzieła niż polska złota jesień? chyba nie.
Dlatego postanowiłam Was zachęcić do wyjścia w plener z waszymi robótkami i uwiecznienia wszystkich blasków tej pory roku. 
Takim to sposobem ogłaszam zabawę fotograficzno - robótkową. Poszukajcie ciekawych aranżacji w lesie, na łące, ogrodzie, sadzie, parku. Wszędzie gdzie będzie widać kolory jesieni i/lub płody ziemi.
Zasady zabawy:
1. Zrób sesję fotograficzną w plenerze (tegoroczna jesień), gdzie głównym elementem będą robótki ręczne np.: hafty, wyroby na drutach i szydełku, szycie, dekupaż, filc itd. (rękodzieło o dowolnej tematyce i czasie wykonania).
2. Pokaż wyniki spaceru/ów w oddzielnym poście na blogu (zostaw informację pod tym postem).
3. Umieść banerek u siebie na blogu (z linkiem do zabawy).
4. Przyślij na e-maila jedno zdjęcie z sesji w plenerze do 31.10.2014 r. (oczywiście też z namiarami na własny blog),
Osoby, które spełnią ww. warunki będą miały szansę na zdobycie wykonanego przeze mnie haftowanego medalionu (do obejrzenia gotowy TU). Wysyłka nagrody wyłącznie na terenie Polski.

Wszystkie zgłoszone zdjęcia zaprezentuję w oddzielnym poście. W zależności od ilości zgłoszeń wybiorę kilka zdjęć, które najbardziej mi się spodobają. Oceniać będę całość, czyli moje wrażenia w zakresie ujętego na zdjęciu rękodzieła i pomysłu na jego prezentację oraz wykorzystanego pleneru. Wybrane zdjęcia umieszczę w dodatkowym poście i odbędzie się głosowanie w terminie do 10 listopada. 

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Będę musiała pomyśleć nad realizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, i tak często robię zdjęcia na łonie natury, muszę o tym pomysleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! ja zawsze robie zdjęcia w domowym zaciszu, choć mam kilka z wakacji z haftami.
    No ale nie wiem czy tak można sięgać do swoich starych zapasów fotograficznuch czy musi być zdjęcie po prostu konkursowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie ma tak łatwo, to mają być zdjęcia zrobione w trakcie zabawy - jesienią :)
      Rusz się z domu koniecznie, na pewno coś fajnego wymyślisz.

      Usuń
    2. No to zobaczę!
      Może jutro mnie jakaś inspiracją natchnie:-)

      Usuń
  4. Super zabawa... mam nadzieję że dam radę sama siebie zmobilizować !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm...trzeba będzie się zmierzyć z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. He, he sesję plenerową w swoim kołowcu robiłam 3 posty temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, właśnie dodałam posta z mojego spaceru :)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Za pomoca Corki zglaszam sie do zabawy i pozdrawiam Cornelka2
    http://www.blox.pl/komentuj/cornelka2/2014/10/Robo6527965279tki-w-plenerze.html
    i Dana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu Twojego posta o sfotografowaniu jakiejś robótki na łonie jesiennej przyrody zabrałam swoją skrzyneczkę (bo to przecież też robótka) do plecaka i wyruszyłam z nią w plener. Dobrze,że przypomniałaś o swojej zabawie, bo przeoczyłabym zgłoszenie:))
    http://malgorzata-wwolnymczsie.blogspot.com/2014/09/jesienny-spacer.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej dekupaż może być. różne rękodzieło mile widziane, zgłoszenie przyjęte,

      Usuń
  10. Wróciłam ze spaceru, wpis i zdjęcie wkrótce :) Idea wspaniała szczególnie dla mnie, bo najbardziej lubię zdjęcia plenerowe :) A nagroda przepiękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja wpadnę z poduchami , świetna zabawa pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, oto moja praca w jesiennej scenerii http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2014/10/robotki-w-plenerze-kolejny-szaliczek.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Zgłaszam swój udział w zabawie. Piękną nagrodę przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts