11 czerwca 2015

Dancers in blue (12) koniec


"Dancers in blue" (Błękitne tancerki) - Edgar Degas
wzór z gazetki: Cross Stitch Gold 77/2010
Aida 16 ct - beżowa, Zweigart
mulina DMC
haft 2 nitkami muliny
kontury 1 nitką muliny
rozmiar: 32 cm /30 cm

Bardzo dobrze opracowany schemat, nieprzekombinowany i z super kolorystyką. Fajnie mi się go haftowało i pewnie dlatego skończyłam szybciej niż zakładałam. Ciekawe rozwiązanie z odrobiną konturów, które wyostrzyły troszkę tancerki. 
Mam jeszcze czas do 31.08.15 r., więc pewnie wyślę go na wystawę DMC mimo, że w tym roku się tam nie wybieram.
Bez konturów:
Szczegóły:



57 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Z konturami haft nabrał trójwymiarowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna praca, z konturami wyraźniejsze te pannice.pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jak namalowane. Wspaniałe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiałam się nad konturami, bo w oryginale na niektórych szkicach są takie grube krechy. Ale te backstitche pięknie podkreślają tancerki i nadają sukience lekkości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft ! Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos wspanialego! Az nie moge sie napatrzec. Niesamowity haft ktory przyciaga wzrok i nie pozwala go oderwac...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Obłędny jest kolor sukienek tancerek.
    Back stitche są tak delikatne, ale jaki dają efekt!
    Gratuję ukończenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie wysyłaj. Jest super a kontury są moim zdaniem tutaj niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft! Ten niebieski jest taki żywy i wyraźny a tancerki dzięki tym częściowym konturom delikatne. Na pewno będzie ozdobą wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały! Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Jak dla mnie to nawet bez konturów jest efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obraz jest piękny, więc Twój haft również !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca! Uwielbiam motywy baletu, baletnic, takie romantyczne, delikatne. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny! Kontury dodały uroku. Ciekawe co następne jest w kolejce do haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest :) fajnie, że chcesz go wysłać na wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się przyłączam do gratulacji :) Powstał piękny obraz, byłby perełką na wystawie DMC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały! Backstiche dodały wyrazistości. Naprawdę udana praca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło pięknie :)!
    Każda tancerka jest dopracowana.
    Kontury nadały fajną wyrazistość.
    Mega! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft, wspaniała praca :)). Będzie ozdobą wystawy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny haft! Te kolory są bardzo energetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale odlot!!! Jestem pod wrażeniem tego haftu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło przepięknie. Taki obraz haftowany mieć w domu, mmm....... marzenie. Na wystawie będzie się cudnie prezentował. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem Powodzenia.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny haft! !! Koniecznie wyślij na wystawę DMC !

    OdpowiedzUsuń
  25. Równie piękny jak oryginał :) gratuluje tak szybkiego ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyszło! Piękna praca. Zazdroszczę i tez będę ten obraz xxx 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Haft jest niesamowity, masa pracy ale warto !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozostaje tylko pogratulować. Obraz wyszedł rewelacyjnie. Mam nadzieję, że cię docenią na wystawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze opracowany wzór to podstawa :) I te kreseczki - rzeczywiście, dodają charakteru.
    Żeby nie było - nie sam opracowany wzór czyni obraz, wykonanie też, ale choćby nie wiem jakie ktoś miał umiejętności, jak wzór jest do niczego, to wyjdzie coś co najwyżej średniego. A tutaj - piękności!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyszło przepięknie. Sama nie jest fanką malarstwa, ale Twoje wykonanie Baletnic powoduje, że sama mam ochotę na taki obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fenomenalnie wyszło! Sam obraz jest piękny, a w postaci haftu prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacja!!! Ta odrobina konturów daje bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna haft, gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna praca. Na wystawie napewno zyska uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny haft,taki impresjonistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowity! :) I kontury ledwo widoczne, a jednak dodały ostrości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bożena z Olsztyna .
    Haft jest przepiękny zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia i zaczęłam szperać w internecie ale bez rezultatu , jak był to mało czytelny . Wiem że nie udostępniasz wzorów nie zaprzyjaźnionym osobom , ale mam ogromną prośbę i nadzieje że zrobisz wyjątek . Bardzo proszę , prześlij mi wzór na mojego mejla , będę dozgonnie wdzięczna . Bożena , oto mój mejl grzegorzkuska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz te same pliki co ja. Żeby były czytelne podzieliłam 4 strony na pół i wydrukowałam w kolorze. Biało-czarne wydruki były nieczytelne.

      Usuń
  38. zrobiłam jak mi poleciłaś ale efekt był mierny a wzór dalej mało czytelny i w dalszym ciągu mam prozie abyś przesłała mi wzór z góry bardzo dziękuje.Bożena mejl jak wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Po długim urlopie poślubnym wchodzę i widzę skończone tancereczki i... chylę czoło. Cudowna praca!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję ukończenia! Piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna praca! Na początku powątpiewałam w Twoje tancerki czy efekt końcowy będzie choć trochę zbliżony do oryginału..przez te rozsypane konfetti;) Finał pracy bardzo mnie zaskoczył. Maczek połączył się w piękną całość..kolory są powalające a najbardziej podoba mi się że z obrazu aż bije skupienie i trema tych baletnic. Wspaniała praca! Podziwiam... i jeszcze raz podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny jest. Nie wiem czy zdjęcie oddaje faktyczne kolory haftu, ale ten tu jest zachwycający.
    To ja się jeszcze pogapię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...