9 sierpnia 2016

Letni czas

Tak właściwie to podoba mi się tegoroczne lato. Trochę słońca, trochę deszczu - fajnie :). Tak sobie siadam czasem na balkonie, podziwiam chwilowy powrót słoneczka i czytam w końcu serię Malownicze. 
Wygrałam cały pakiet w super rocznicowej zabawie u Ejotka :))), już jakiś czas temu. Na razie kończę pierwszy tom i bardzo mi się podoba. Taka lekko napisana opowieść, w sam raz na lato, gorąco polecam.
Pod koniec lipca w mojej okolicy była Agulek z Haftowanych pasji. Niestety nie udało nam się spotkać na kawce, może następnym razem :). Agatka na spotkanie przygotowała dla Matiego słodki albumik, który dotarł do nas już pocztą. Naprawdę uroczy i widać, że wykonany z serduchem, dziękujemy :)


Na koniec mała zapowiedź posta zakupowego z dobrem wszelakim :)

12 komentarzy:

  1. Nie czytalam tej serii pani Kordel , ale skoro polecasz, postaram sie ja zdobyc.Mam podobne zdanie, ze lato tego roku jest nam bardzo przyjazne.Zycze milej lektury i pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, to lato jest takie w sam raz :) Uroczy albumik i bardzo ciekawa zapowiedź kolejnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetna seria!!! Autorka ma lekkie pióro choć przemyca w swoich książkach bardzo ważne kwestie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytalam , oprocz ostatniej, bo jeszcze jest u mamy, ale zgadzam sie, ze jest to super ksiazka na letni wypoczynek. Zycze milej lektury, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Bardzo się cieszymy, że albumik się podoba (choć naprawdę to jeden z moich pierwszych i sporo w nim niedoskonałości).
    Co do tej serii to jeszcze nie czytałam, ale z przyjemnością po nią sięgnę. Ostatnio przeczytałam trylogię Anny Ficner - Ogonowskiej "Alibi na szczęście, "Krok do szczęścia", "Zgoda na szczęście". Też szczerze mogę polecić.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny albumik. Właśnie zaczynam urlop więc może i ja skuszę się na tą lekturę.Za oknem deszcz więc dla mnie to idealny czas na książkę lub tamborek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że w tym roku dane mi było rozkoszować się cudownym latem w kraju. Teraz znów muszę przyzwyczaić się do sweterków gdy mam ochotę na haft w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale książek do czytania! Suuper! Bardzo lubię czytać i podobają mi się też książki, które są podzielone na tomy :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę niezły zapasik,jak i u mnie ;)Skoro polecasz,dopisuję do listy ;)
    Albumik uroczy :)
    Miłego czytania!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent, bardzo delikatny

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej lektury życzę :)
    A albumik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ile książek :) jakbym widziała moją półkę relaksu w łazience :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts