10 czerwca 2012

Candy geometryczne

Tak jak obiecałam, mam dla was w ramach candy - niespodziankę  zestaw startowy do wykonania haftu geometrycznego, mianowicie:
- 2 podkładki 30/40 cm w kolorze 712 (tkanina Geometry DMC),
- 2 nici Pearl Cotton 115 nr 5 DMC (perłówka).
 Zasady:
1. zostaw komentarz z chęcią udziału,
2. zamieść na swoim blogu w pasku bocznym aktywny banerek zabawy,
3. zgłoszenia do 12.07.12 r., ogłoszenie wyników w piątek 13-go.
Nagroda została ufundowana przez producenta ww. materiałów firmę: DMC.
lub
Przypominam też, że jeszcze do 15 sierpnia 2012 r. można zgłaszać  w oddzielnej kategorii prace wykonane na tkaninie Geometry (haft geometryczny) w ramach konkursu "Inspirujemy kolorem". Informacje na stronie DMC lub u mnie TU.

50 komentarzy:

  1. Chętnie się zapiszę. Bardzo chciałabym spróbować tego rodzaju haftu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam. Lubię zgłębiać nowe techniki. Pozdrawiam :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jestem bardzo hetna , zaraz dodaje banerek.

    OdpowiedzUsuń
  4. И меня примите в розыгрыш :-)
    http://za-rukodeliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam spróbować tego haftu i jak jest możliwość wygrania takiego startowego zestawu to ja bardzo chętnie się zapisuję:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się z wielką przyjemnością :)
    pozdrawiam!
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chętnie bym się pouczyła, koniecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się zapiszę na Twoje Candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, fajnie, też się ustawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja również staje w kolejce. Bardzo ciekawi mnie ta tkanina geometry.
    Pozdrawiam Edi

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również grzecznie ustawiam się w kolejce. Przyznam że jeszcze nie miałam styczności z tym haftem więc ciekawość i chęć wygrania jest wielka :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią spróbowałabym nowej techniki więc z radością staje w kolejce do cukierasków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chętnie nauczę się nowego haftu :) taki zestaw się zatem przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce. Chętnie bym spróbowała tego haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również się zgłaszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również chętnie wypróbuję nowej techniki :)

    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się na twoje candy, fajnie byłoby spróbować geometrycznego haftu :)
    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie spróbowała bym pohaftować na takiej tkaninie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten haft jest jeszcze dla mnie nie znany, więc chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilkakrotnie o tym hafcie czytałam, więc może czas by wypróbować z czym to się je ;) Zapisuję się i ja. /violka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chętnie staję w kolejce:) A piątek 13...super:)
    Zapraszam do mnie na Candy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia dziewczyny, ja tym razem dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym spróbować, może się uda?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzieś słyszałam o tej technice, z chęcią bardziej ją poznam, a zwłaszcza mając taki pakiet startowy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się z największą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chetnie sporbuje , wiec pisze sie na losownaie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj z chęcią się zapisuję, już od jakiegoś czasu zamierzam się do haftu geometrycznego .....

    OdpowiedzUsuń
  30. z wielką przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wooooooooooow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja również się dopisuję....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. A może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja bardzo chetnie sie zapisze ;) a nóż widelec się uda :)

    www.hafcikowa.nablogu.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię się uczyć nowych technik, może i tej spróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja również staję w kolejce :))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Z radością zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też chętnie się zapiszę.
    może tym razem się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsze moje Candy w tym sezonie i takie wspaniałości. Grzech się się nie zgłosić ;)
    Dlatego zapisuję się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się grzecznie w kolejce :-)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się do zabawy :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja sie zapisuje:) Nie umiem wkleic banerka z boku bloga, ale mam nadzieje, ze osobny wpis wystarczy.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Banerek na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapiszę się i ja z przyjemnością.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapiszę się, chociaż nie mam bloga:)
    Może to o mnie chodziło;)
    zetka

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatnim rzutem na taśmę :)
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnia chyba będę ja. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts