23 czerwca 2012

Galeria SAL-owych kwadracików

Dotarły do mnie kolejne SAL-owe kwadraciki, tym razem od  Eli z  cudną frywolitkową zakładeczką dla mnie :). Sama o tej technice nie mam zielonego pojęcia, więc bardzo się cieszę, że otrzymałam ją od Elżusi - dziękuję :))).

Dziś wyszło słoneczko co wykorzystałam na zrobienie zdjęć i założyłam galerię zabawy TU. Oczywiście jest umieszczony też banerek na pasku bocznym bloga. Będę tam wrzucać zdjęcia waszych hafcików jak tylko znajdą się w moich rękach :).

7 komentarzy:

  1. Piękne prace. Zastanawiałam się, czy nie wziąć udziału w akcji "kołderki za jeden uśmiech". Ostatecznie zwyciężyły obawy typu: a co jeśli się nie uda lub nie spodoba... Teraz przemyślę to raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki:)Dzieciom na pewno bardzo się spodobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne hafciki, na pewno dadzą radość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafty, dzieciaki na pewno się uciszą:) Prezenty także piękne trafiły do nowej właścicielki:) Pozdrawiam serdecznie i już nie mogę się doczekać aby zobaczyć inne kwadraciki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwadraciki, akurat dla chłopczyka :)

    Zakładka równie śliczna!

    Pozdrawiam zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace Eli są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts