26 czerwca 2012

"Princess asleep" HAED (5) szału nie ma :)

Rany, minęło 4 miesiące i postanowiłam obudzić ze śpiączki moją "Princess asleep", bo sen już zrobił się mocno kamienny :). 
W trakcie meczu z naszą "kochaną reprezentacją" z nudów przypomniałam sobie o niej, machnęłam parę krzyżyków i potem jeszcze troszkę. Zdjęcie wrzucam chyba tylko po to, aby udokumentować powiedzmy „postępy” na dzień dzisiejszy. 
Zobaczymy co będzie dalej, w końcu lato się właśnie zaczyna, chodzą mi po głowie jeszcze pewne drobne hafty i powoli rozmyślam o urlopie.

23 komentarze:

  1. Jak dla mnie to kawał dobrej pracy i ile miniatur by z tego wykroił!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, widzę, że to robótka wymagająca wiele wysiłku. Podziwiam! Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że się wybudziłaś:)) zapowiada się pięknie! a gdzie urlop?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany ! to sie nazywa wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity projekt, będzie wspaniały haft, ale ileż to wymaga pracy....!!! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szału nie ma??? Przecież tu jest już mnóstwo pracy zrobione. Piękna zapowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe to....ale,co to właściwie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w etykietę "Princess asleep" a się dowiesz :)

      Usuń
  8. Kochana ślicznie idzie, przecież mnóstwo pracy już włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft widać to już na tym etapie pracy, szkoda że brakuje mi cierpliwości dla tej techniki i stosuję ją niezmiernie rzadko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nonono....mój słonecznik z pszczółką HAED też już kurzem porasta.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wielki będzie , i jak juz ujzał światło dzinne to juz go nie chowaj ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę cierpliwości do tak dużych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy postawiony krzyżyk to mały krok do przodu. Ale gnać nie ma musu :) I to jest najpiękniejsze, że nic nie trzeba, a wszystko można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)ja już nic nie muszę, mogę haftować w takim tempie i czasie jaki mi odpowiada. Nie chcę produkować, ale tworzyć :D

      Usuń
  14. Uwielbiam oglądać powstające dzieła. To cudowne móc tworzyć. Czekam z ciekawością na dalsze krzyżyki i detale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam - ja nawet o tak dużych obrazach nie myślę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię za wybór tego potężnego wzoru - wyjdzie z tego przepiękny haft :) Zaglądam, obserwuję, podglądam i cieszę oko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się cudowna praca, choć to fragment już widać jak wiele cierpliwości i czasu będzie wymagała całość.
    No i jak zwykle ciekawość wzięła górę - nadusiłam na etykietę i gdy zobaczyłam to cudo zdębiałam.! Powiem WOW! dla mnie to z 5 lat pracy pewnie. Jestem pełna podziwu dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada sie prawdziwe dzielo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jak powolutku z pod igły wyłaniają się kształty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts