16 czerwca 2012

Kwadraciki SAL-owe i inne kwiatki :)

Dotarły do mnie pierwsze cztery kwadraciki w ramach zabawy: SAL „Kubuś i przyjaciele” a przyleciały od Mevosy. Dlatego niedługo założę galerie gdzie będę wrzucała zdjęcia waszych kwadracików jak tylko do mnie dotrą :) 
Hafciki są ślicznie zrobione, lewa strona bardzo "czyściutka" oraz zgodnie z moją prośbą z dołączoną do każdego karteczką informacyjną :).
Dostałam też oczekiwane kwiatuszki szydełkowe od Basi :) Są po prostu cudne, dziękuje jeszcze raz.
Zostałam zaproszona też przez kilka osób do zabawy w 11 pytań, która przelewa się teraz przez blogi. Dziękuję wam bardzo, ale ja się w takie rzeczy raczej nie bawię i nie obrażę się jak mnie będziecie w tego typu przedsięwzięciach pomijać :).

13 komentarzy:

  1. Kwadraciki na zdjęciach Twojej roboty prezentują się o niebo lepiej niż u mnie:D Muszę chyba trochę poczytać o robieniu zdjęć:D Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam Twoje pragmatyczne podejście do życia blogowego. Ja też niedawno zostałam zaproszona do tej zabawy i nie bardzo wiedziałam co mam z tym fantem zrobić - jako początkująca bloggerka nie chciałam zachować się zbyt obcesowo wobec nowych koleżanek, więc odpowiedzi na pytania co prawda udzieliłam, ale "łańcuszek" przerwałam sposobem popatrzonym między innymi u Cyberjulki - niech bierze w tym udział ten, kto lubi takie zabawy.
    ... A hafciki SALowe - przesympatyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kwadraciki! Właśnie wyszywam jeden z tych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj muszę poprosić o adres bo zapomnę wysłać swój kwadracik. Co prawda mam tylko jeden ale lepszy jeden niż nic.
    Co do zabawy to też nie skorzystałam. Mam tak mało czasu, że aż szkoda mi go marnować na takie "głupoty" Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slodkie malenstwa..wciaz podziwiam ludzi , ktorzy krzyzykuja od zawsze..a zabawy blogowe...no coz, jedyne co mnie bawi to Candy..znaczy sie wygrana w Candy..hihihi..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty takie dopracowane . A co takich zbaw blogowych , sama nie wiem jaki zamieścić banerek że ,,nie dziękuje'' bo zawsze mam problem i ostatnio odpisałam ..A wolała bym nie ..

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piekne i radosnehafciki

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne kwadraciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale te kwadraciki są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwadraciki. Sama zabieram się za powrót do krzyżyków i mam w planach jakieś kołderkowe kwadraciki. Pozdrawiam!
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwadraciki. Uwielbiam Kubusia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts