19 października 2011

Kawowo mi

Naczekałam się, ale przed godzinką dotarła do mnie paczuszka z "wymianką kawową" od Basi. Zdziwiłam się trochę bo zazwyczaj tak późno listonosz nie przychodzi z przesyłkami. Nim podpisałam odbiór paczka gdzieś zniknęła! Okazało się że, mały łobuziak ją zwędził i z niecierpliwością czekał na otwarcie wołając: a co tam jest, co tam jest? 
Paczuszka zawierała oczywiście kawkę, słodycze, przydasie i śliczny słoiczek kawowy ozdobiony techniką decoupage :). 
Dziękuję Ci Basiu za przygotowany prezent, bardzo mi mi się podoba. Po cichu liczyłam właśnie na coś w innej technice niż haft :))).
Dziękuję też Marcie za zorganizowanie tej udanej wymianki.

10 komentarzy:

  1. Prezenty bardzo udane!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki słoiczek musi cieszyć :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny słoiczek. Zapach Primy czuć u mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że w końcu doczekałaś się niespodzianki :) Słoiczek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super słoik, sama kiedyś próbowałam tak ozdobić,ale nigdy się nie udało osiągnąć takiego efektu, naprawdę piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to cieszę się bardzo :)
    ja właśnie wolę robić w technice w której nie robi wylosowanka no chyba że robi w każdej no to wtedy mam problem, ale ostatnio pochłania mnie decu i krzyżyki więc stanęło na decu
    hm nie doczytałam że masz w domu takiego fajnego mężczyznę bo bym coś dołożyła i dla niego, ale może jeszcze kiedyś trafię na Ciebie ;)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnej paczuszki i udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoj Synek , Chaga jest slodki..pozdrawiam Was milo :),

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts